Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvirra over vennine

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Nå sitter jeg her forvirra og skjønner ikke en dritt. Må være et eller annet rart med meg siden dette skjer nesten hver gang jeg møter ei ålreigt jente(Da som venner og ikke noe mer). I starten er det somregel de som tar kontakt, prater mye, spør om jeg blir med på ting osv. Men etterhvert, somregel de gangene vi har vært med hverandre på ferie ol. slik at vi har vært sammen mange dager i strekk pleier de å miste interessen. Eller miste interessen blir kanskje litt feil å si, virker som de rett å slett prøver å ungå meg på en måte. Ei jeg var med i syden feks i starten ville hun spille biljard og bade med meg hele tiden og sånn. Men etterhvert når jeg spurte om hun ble med så sa hun bare nei hele tiden og var skikkelig bitchy mot meg. Og det går liksom i bølger, plutselig er hun dritgrei og plutselig er hun sånn bitchy uten at noe spessielt har skjedd. Burde også kanskje fortelle at jeg kan ha vært litt kjip mot henne et par ganger først, men men..

Også var det nå på tg da, jeg skulle dra sammen med endel andre kompiser og et par jenter. Hun ene jenta som skulle være med hadde på forhånd sagt at vi skulle være sammen på tg, at hun ville sitte med meg og vi skulle spille sammen og sånn. Jeg tenkte bare at det sikkert kunne være gøy siden jeg spiller ikke så mye wow og cs og sånn som resten av de vi dro med så kunne blitt kjedelig for meg i lengden hvis jeg kun skulle spille med de. Fikk meldinger av henne og hun spurte meg om jeg gleda meg til vi skulle på tg sammen og sånn. Så når vi først kom dit så satte hun seg en plass lenger inn, sånn at jeg ble sittende ytterst med en annen kompis av meg. Ikke det at jeg har noe imot han eller noe, men jeg veit han spiller mye wow og det er nesten umulig å få kontakt med han når han spiller så jeg flytta meg likegjerne bort til noen andre. I ble kanskje litt sur/skuffa så gadd ikke prate noe særlig med henne i starten. Men hun gikk rundt å prata med mange andre, ble kjent med mange nye som hun var med hele tiden. Jeg spurte et par ganger om hun ble med ut en tur, og hun ble jo med men virka som hun var litt sur på meg og sånn. Gadd såvidt å prate til meg jo. Sånn var det resten av tg, hun gikk rundt til alle andre hele tiden, kom kanskje bort til meg 1-2 ganger iløpet av hele tg, så jeg begynner jo å lure litt da.

Jeg tenkte hun kanskje var sur på meg, men når jeg spurte sa hun at hun ikke var det. Men mulig hun bare ikke tørte å si det. Hun oppførte seg helt annerledes mot meg da, en hva hun vanligvis gjør, derfor trodde jeg hun kanskje var sur på meg eller noe.

Eller så er det bare det at hun ble redd for å kjede seg på tg, hun er jo egentlig ikke en gamer. Men så fort hun fant noen andre hun kjente var det liksom ikke så viktig å være med meg mer. At hun egentlig bare ga faen i meg.

Så jeg skjønner ikke helt hva jeg burde gjøre nå. Føler meg litt ditcha, eller mer som en backup venn. Jeg vet ikke hvordan hun føler, kanskje hun føler at jeg ikke vil være med henne heller, hva vet vel jeg. Jeg var ikke sånn veldig hyggelig mot henne hele tiden for å si det sånn. Mest lyst til å bare be henne dra til helvete, hva er poenget med å si alt det pisset først også når vi først kommer dit så bare gi faen. JEg hater falske folk....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Kan jo hende at ho ble fornærma av et eller anna ho følte du hadde gjort?? De fleste jenter analyserer hver minste ting, og da er det selvfølgelig lett å feiltolke.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det er godt mulig, jeg ble litt sånn ditchete jeg også i starten, gadd såvidt å prate med henne å ungikk henne litt. Men gikk jo bort av og til, men hun pratet jo av og til med meg. Virker som hun ikke er sur nålenger da, men føler meg fortsatt litt sånn småditcha

Lenke til kommentar

Jenter er falske av natur, på sett og vis. De spiller spill med deg, tester hvor mye du tåler, hvor smart du er, og om du lar deg lure av opptredenen deres – såkalt bitch shield. Spill med, vær leken, og for all del ikke ta det personlig. Det er en utfordring, intet annet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Det er ei vennine da, eller er de kanskje sånn ovenfor venner også? har allerede kjent henne i et par år. Men nå i det siste vi har fått mest kontakt. Hvis du tenker på hu første kan det nok stemme, men henne driter jeg i akkurat nå uansett :p Men når det skjer tar jeg meg nær av det og bare gir faen i henne, prøver liksom å vise at jeg driter i henne. Og håper liksom på at hun skal komme krypene, men denne har jeg brukt for mange ganger tror jeg:P. Men hvis ikke det funker prøver jeg å være snill, spørre om hun blir med ut og sånn. Men selv om jeg gjorde dette virket det som hun fortsatt var litt sur på meg men. Er bare litt redd for at hun bare driter i meg, bare ser på meg som en tilfeldigvenn som hun hilser på når vi møtes og thats it. Men tiden vil vel vise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...