jimjames Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er på jakt etter en 1TB ekstern harddisk etter jeg mistet min harddisk i bakken. Så er på jakt etter noen som tåler litt og ikke koster så mye. Har sett litt på Western Digital My Book Essential Edition 2.0 1 TB, Maxtor OneTouch 4 Plus 1000 GB, Western Digital My Book Home Edition 1 TB. Og vurderer Maxtoren. Noen som har noen å anbefale og vet hvordan støynivået er? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg har en Western Digital My book premium trur jeg den heter, ikke på 1tb men 300 gb.. Og støy nivået på den er veldig lavt. vet ikke om det forverrer seg noe desto større lagringsplass det blir , men du vil forsatt ha noe å gå på om det blir litt værre. Endret 24. mars 2008 av Eirikant Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har en Western Digital My book premium trur jeg den heter, ikke på 1tb men 300 gb.. Og støy nivået på den er veldig lavt. vet ikke om det forverrer seg noe desto større lagringsplass det blir , men du vil forsatt ha noe å gå på om det blir litt værre. Jeg har Western Digital My book premium 750!! Den har veldig lavt støynivået ! Jeg er veldig fornøyd, får vel ut 732 gigbyt av 750 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har en my book essential 500gb, og en kompis av meg har den samme i 1tb. de er begge veldig stillegående. Har også en maxtor 200gb, og den bråker som faen selv om den ikke går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå