T-ooT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som skal hit? Hitill annonsert Lineup: Immortal Sodom Borknagar Keep of Kalessin Grave Digger Moonsorrow Nightingale Hate The Zeronaut Det blir også den første Norwegian Metal Awards og seks nye band samt en siste headliner. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Regner med at jeg kommer til å dra, har veldig lyst til å se Borknagar og Keep of Kalessin, og ikke minst se Immortal igjen. =) Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg skal dit med en kompiss, leie hotelrom som vi vorser og har nach på. Moonsorrow, Immortal, Borknagar og Sodom gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kjekt. =) Hate virker også ganske stilig utifra den sangen som ligger på www.screamfest.no.. Får vel sjekke ut mer av bandet i nær framtid. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Grave Digger er jo også et must, gamle travere det der! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg kunne ha dratt dit bare for Sodom.. Jeg var der i fjor, og skal søren tøtte meg dit i år også. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jævlig hyggelig at Screamfest er en måned før jeg blir 18.. Har ekstremt lyst til å se Moonsorrow, Borknagar, Immortal, Sodom, Keep of Kalessin og Nightingale. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvor er det? nærme Oslo? Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har tenkt meg innover, blir mest for å se Keep of Kalessin igjen. Masse andre bra band der jeg har lyst å se. Hate virker ganske bra hvertfall. Ikke minst Immortal Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvor er det? nærme Oslo? Majorstua, Betong. Lenke til kommentar
Iskrembil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Nå er det flere artister annonserte, Bal-Sagoth, Candlemass og The Batallion... Hadde egentlig tenkt til å dra, men siden lånekassen er ræv med meg gikk all økonomi i dass, så :/ Hadde vært rimelig fett å se Keep of Kalessin, Borknagar, og Moonsorrow. Sodom hadde jeg ikke hatt noe imot å se igjen heller.. Endret 29. august 2008 av Iskrembil Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Åh, satan! Bal-Sagoth, Borknagar OG Moonsorrow? I helvette mamma, kunne ikke du og pappa planlagt meg noen måneder tidligere?!Satan, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå