Gå til innhold

Lara Crofts utseende i Underworld (2008)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  thecrow77 skrev:
Så med andre ord driter du i Tomb Raider? Akkurat som jeg tenkte. Skuffende, men hadde nok ikke regnet med noe annet. ;)

Kan ikke si jeg hater Tomb Raider, og jeg synes Legend var det beste Tomb Raider spillet i serien

Fullførte det spillet 2 ganger :)

Fullfører ikke bare pga dem lekkre fordelene hun har. :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
  thecrow77 skrev:
Men for å endre spørsmålet mitt litt; Ville dere fremdeles likt Tomb Raider om Lara hadde vært en mann (f.eks Indy eller Rick) helt fra starten? ;)

Nå var det ikke grunnet Lara Croft at Tomb Raider ble populær. Men det er såklart nettopp det at det var en kvinne i en "mannsrolle" som gjorde at folk fikk øynene opp for spillet vil jeg tro.

Så lenge et spill er godt, er det ganske uviktig hvilken karakter du styrer. Selv om jeg personlig er lei av skallede marinesoldater. Derfor er det forfriskende med en person som Lara Croft :)

Lenke til kommentar

Det at du styrer en person som ikke er som alle andre er nokså forfriskende.

Spillene i seg selv er jo herlige, men det er Lara som fullfører det helt!

Villanden skrev:
At hun ser ut som en mann er vel litt å ta i. Men hun har definitivt mistet noe, det ligner ikke på henne lengre.

Ville ikke du sagt at hun ser mer ut som en mann på dette bildet?

post-127907-1206536208.jpg

Lenke til kommentar

Noooooooo! What have they done?

Hun ligner en dragartist jo! *spysmiley*

Hun har alt for skarpe ansiktstrekk synes jeg. Ikke akkurat så kos-bar som hun var i de to forrige spillene. Oh, well, jeg driter egentlig fint i åssen hun ser ut siden jeg er homo.

Har jævlig store forventninger til Underworld nå! Spillene har endelig begynt å ta seg opp etter kalkunen Angel Of Darkness, og rævdårlige Chronicles.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er ikke at Lara er uviktig, men hun er tross alt bare den personen man tilfeldigvis styrer. Hadde hun vært en mann hadde Tomb Raider fremdeles vært utrolig bra, men det hadde garantert ikke fått den oppmerksomheten det fikk. Lara hadde (har?) jo til og med en egen avis på nettet (Croft Times), og det sier jo litt. ;) Det morsomme er at da de lagde Lara trykket en fyr feil tast, og vips hadde Lara større bryster enn hva som var meningen. Dette likte fyren, og da var det gjort. ;)

For øvrig likte jeg Indiana Jones & The Emperor's Tomb mye bedre enn Tomb Raider 3-AoD, og det selv om Indy faktisk er en mann. Tomb Raider har stort sett vært samme spill helt opp til Legend, men Indy var noe helt annet. Jeg bare håper vi en dag i fremtiden får et spill med både Indy og Lara sammen. Det hadde vært noe. For eksempel kunne de hatt to forskjellige historier i de samme brettene, så de blir nødt til å løse de forskjellige oppgavene på forskjellig måte. For eksempel kunne Lara ha klatret langs veggen, hoppet over plattformer og så videre, mens Indy bruker pisken og tar en snarvei. På samme måte har Lara to pistoler med evig ammo, og kan enkelt meie ned alt av fiender uten noe problem. Indy på sin side har kun en liten pistol, pisken og nevene, så han ville slitt litt. ;)

I Indy & The Fate Of Atlantis kunne man for øvrig velge om man ville spille med Indy i tenkemodus og få mange gåter, spille med Indy i kampmodus og få mer slossing, eller spille med Indy og hun dama (Sophia?) og la dem løse gåter sammen. Hva om vi fikk en slikt Indy / Lara hybrid? Indy i tenkemodus, Lara i kampmodus eller begge to sammen. ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

jo, jeg likte henne best i legend, har noe med hår å gjøre, stemmer...

joda, enig med trådstarter.... det ansiktløftet CD har gikk lara croft er for mye at hun nesten ser mer maskulin ut og mer mannlig... for mye botox vett :/ til og med spillfigurer også blir påvriket av plastisk kirurgi, det er jo så viktig å se bra ut når man er en celebrity.

Endret av Juyvo
Lenke til kommentar

Hun ser troverdig ut. Litt mer senete, kraftigere og mer muskuløs, slik at man begynner å tro at dette mennesket kunne gjort slike krumspring, og ikke minst begynner det å nærme seg mulig at det faktisk finnes noen som ser sånn ut. Det synes jeg er positivt, og nesten nødvendig ettersom grafikken blir mer og mer virkelighetstro. Hvis ikke er det fare for at det blir litt Roger Rabbit-stemning i gravkamrene.

Lenke til kommentar
  thecrow77 skrev:
Selv har jeg spilt samtlige unntatt Chronicles, og jeg har ennå til gode å interessere meg for Lara noe særlig. Greit hun er enn tøff (og ikke direkte upen) dame, men for min del kunne hun like gjerne ha vært en mann. Dere visste vel for øvrig at hun faktisk var en mann i de to første spillene? Eller rettere sagt har Lara alltid vært en dame, men opprinnelig het "hun" Rick Dangerous. Den eneste grunnen til at hun eksisterer er fordi om Lara hadde fortsatt å hete Rick Dangerous hadde det blitt altfor likt en viss Indiana Jones, og vi vet jo alle den tragiske skjebnen enn viss Giana fikk da hun ble for lik en viss italiensk rørlegger... ;)

Tsk tsk. Rick Dangerous er en morsom parodi av Indiana Jones... en liten lur kar som ikke ser ut men med et digert, overdrevet glis. Lara Croft på sin side er en seriøs karakter: en sexy Indy, med enda mer energi og dyktigere til å slåss og utføre akrobatiske bevegelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...