Marbash Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Heisann. Sitter og skal lese meg opp til å starte på skolen igjen, Høgskolen i Buskerud for å være nøyagtig. I og med at jeg blir litt gira, og drømmer meg bort med musikken jeg vanligvis hører på, lurer jeg på om det er noen forslag til noe som kan være med å hjelpe meg, og motivere meg. Grunnen til at jeg drømmer meg bort når jeg hører på Metallica, er at jeg drømmer meg tilbake til konserten som var i fjor sommer på Valle Hovin stadion i Oslo. Alle forslag er velkomne. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Generelt så funker instrumentalmusikk bra for meg. (Gitt at den ikke er for komplisert.) Drone og ambient funker også bra da det bare dundre i bakgrunnen. Noen konkrete forslag: Vivaldi - De Fire Årstider Massive Attack - Mezzazine Slomo - The Creep Lenke til kommentar
Gunnigirl Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 joshua radin med closer og the perishers med trouble sleeping er alltid fine å lytte til når man har en dårlig dag. Lenke til kommentar
Zenia Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har studert mye til Isis-platen "Oceanic". Veldig avslappende musikk, men kanskje ikke for alle...? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har gode erfaringer med Oceanic selv. Virkelig et herlig verk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nettradioen Digitally Imported har bl.a en Chillout-kanal som kanskje kan være av interesse. Ellers har de også Lounge og Ambient, dog dette kan bli litt spesielt til tider. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Mono - You Are There Rolig post rock som er veldig avslappende. Endret 29. mars 2008 av qweac Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ulver - Shadows of The Sun Alle Beethovens pianosonataer. Alt av Autechre. Gjerne førsteskiva, fordi den er ikke like intens som det nyere. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg pleier å høre på mye avslappende musikk når jeg leser.. Finner mye bra her: Buddha Bar Cafe Del Mar Noe av Moby Burial - bra elektronika skive Oliver Moldan - elektronika Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Yann Tiersens verker er veldig bra studiemusikk. F. eks. soundtracket til Amelie fra Montmarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå