safags Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen som vet om en turnhall med turntrampoline, type firkantet med good sprett, i området rundt Akershus/Oslo? Evt. en turnhall med skumbasseng i samme område? Slenger meg på denne også. Kan godt være i Oslo og sånt. Helst at man ikke må ha medlemskap for å være der og Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg turner. Utrolig strengt når det gjelder slikte trampoliner. Tror kun NIH har en slik en, men det er nesten umulig å komme inn. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det er ein sånn trampoline i idrettshallen her eg bur Utruleg moro å hoppe på, men vanskeleg å ha kontroll i lufta. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ingen turnhaller i Akershus med trampoline ? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som vet Hvor Andreas Ygre Wiig var da vg-nett filmet han i en turnhall ?? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hasle turnhall. Jeg turner der. Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg bare lurer på når man ''egentlig'' er for gammel til å hoppe på trampoline? Er det litt sært å gjøre det når man er 17 år? Kammerat av meg hadde trampoline i mange år, så solgte han den. Nå har jeg sykt lyst til å kjøpe meg en selv for å hoppe. Lenke til kommentar
safags Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 blir aldri for gammel vettu! Noen som har planer å bruke trampolina på vinteren? Min er tatt inn : ( Lenke til kommentar
marvol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har ikke planer om det nei, tar den nok inn så fort det blir for kaldt .. Jeg er 17 år og hopper aktivt / ca hver dag med kamerater, sykt gøy Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Beklager for å gjenopplive en gammel tråd. Men finnes det noen turnhaller i Oslo/Akershus området som har trampoline og/eller skumbasseng? Lenke til kommentar
TordAsh Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Beklager for å gjenopplive en gammel tråd. Men finnes det noen turnhaller i Oslo/Akershus området som har trampoline og/eller skumbasseng? Det finnes flere! Haslehallen i Oslo (på hasle, Oslo Turn) har stortrampoline, grop. Holmenhallen (nærheten av Asker, Holmen Turn) har stortrampoline og grop Drammen Turnhall har stortrampoline og grop NiH på sognsvann har stortrampoline og grop Det er nok flere også, som jeg ikke kommer på nå i farten.. Det er nok likevell ganske vanskelig for deg å komme inn å hoppe noen av disse stedene, om du ikke er medlem i turnforeningen som har hallen. Når det gjelder hva vi kan på trampoline. Her er noe av det har gjort i trampoline Dobbel kroppert\pikert\strak 180\540\900 Trippel foroversalto med 180\540 Dobbel kroppert\pikert\strak bakoversalto Dobbel bakoversalto med 360\720 Trippel bakoversalto (også gjort med 180) Trippel sidelengsalto Lenke til kommentar
safags Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kult! Når du mener grop. Er det foam pit? http://www.austinskatepark.com/Foam_Pit_1.JPG Lenke til kommentar
TordAsh Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kult! Når du mener grop. Er det foam pit?http://www.austinskatepark.com/Foam_Pit_1.JPG Den på NiH og i Drammen er "foam pit" som du kaller det, med slike pommes frittes lignende biter. De andre har versjoner som denne ( http://eurogym.dk/index.php?id=61 ) Fungerer på samme måte. Personlig min favoritt å trene i. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Beklager for å gjenopplive en gammel tråd. Men finnes det noen turnhaller i Oslo/Akershus området som har trampoline og/eller skumbasseng? Det finnes flere! Haslehallen i Oslo (på hasle, Oslo Turn) har stortrampoline, grop. Holmenhallen (nærheten av Asker, Holmen Turn) har stortrampoline og grop Drammen Turnhall har stortrampoline og grop NiH på sognsvann har stortrampoline og grop Det er nok flere også, som jeg ikke kommer på nå i farten.. Det er nok likevell ganske vanskelig for deg å komme inn å hoppe noen av disse stedene, om du ikke er medlem i turnforeningen som har hallen. Når det gjelder hva vi kan på trampoline. Her er noe av det har gjort i trampoline Dobbel kroppert\pikert\strak 180\540\900 Trippel foroversalto med 180\540 Dobbel kroppert\pikert\strak bakoversalto Dobbel bakoversalto med 360\720 Trippel bakoversalto (også gjort med 180) Trippel sidelengsalto Tusen tusen takk! Hva er sjansene for at en eller tre 14 år gamle gutter kommer inn? Koster det penger? Lenke til kommentar
safags Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 merk deg: Det er nok likevell ganske vanskelig for deg å komme inn å hoppe noen av disse stedene, om du ikke er medlem i turnforeningen som har hallen. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 merk deg: Det er nok likevell ganske vanskelig for deg å komme inn å hoppe noen av disse stedene, om du ikke er medlem i turnforeningen som har hallen. Ja, da tenkte jeg på om andre enn medlemmer slapp inn på en spesiell dag, eller måtte betale litt mer elns. Lenke til kommentar
safags Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lage ny tråd eller endre navn? Satt opp trampolinen idag, det var GØY! Lenke til kommentar
TordAsh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Beklager sent svar. NiH er det mulig å komme deg inn på, om du kjenner noen som går på skolen! De kan være med deg\dere i hallen og trene. De andre stedene selvfølgelig mulig å komme på en organisert trening for å se om du liker det. Send meg en PM om du lurer på treningstider, partier, foreninger etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå