Gå til innhold

Trampoline sesongen 08 i gang !


Anbefalte innlegg

Cork 900 er ikkje noko problem, selvfølgelig er det vanskeleg på bakken, men på trampoline går det fint :)

 

Triks:

Frontflip

Frontflip 360/180

Dobbel frontflip

Backflip

Backflip 180/360/540 (landar ikkje heilt perfekt på 540)

Sideflip/lincoln loop

Cork 900

+ ein del combos

 

Det er fantastisk moro å ta backflips med splithopp, dobbel nosegrab osv. :new_woot:

Tek også backflip der eg grabbar på utsida av begge føter med armane på innsida av lårene. Var noko eg og ein kompis fann på, veit ikkje om det heiter noko spesielt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan stemma, fyrste gongen eg klarte backflip 360 trudde eg det var 720 :p

Har faktisk ikkje sett opp trampolinen endå, men den skal opp ganske så snart!

 

Her er ein som tar cork 1260 på trampoline: http://youtube.com/watch?v=RLTyRsW-GWo

Så det er absolutt mogleg med 900, men det er nok vanskeleg, ikkje nødvendigvis å spinne nok, men å gå riktig inn i corken.

 

Edit: Det andre trikset han tar (link), er det ein dobbelcork? Såg litt ut som det.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
For det første er den der "Punched" han satser ikke med ett ben.

 

For det andre roterer han en runde før han i det hele tar en runde cork, også spinner han en halv runde etter på. Han roterer 1260 tilsammen men ikke horisontalt. Det er ikke en cork men et utrolig stilig triks.

 

Tripple cork attemt:

 

http://youtube.com/watch?v=MxkzolXBnKA

 

Greit nok at det han gjer er "punched", men den treng ikkje vera punched for at ein kan kalla det ein cork vel? Det hadde vorte vanskeleg på ski isåfall :p

Cork går jo på å rotera ut av akse, på lik line med bio.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har planer om kjøpe meg en trampolie snart, er det noen typer dere har å anbefale? Vil jo selvsagt ha så stor sprett som mulig og jeg vil helst at det skal være mulig å ha sikkerhetsnett rundt den. Hvilken har dere best erfaring fra og hvor kan den kjøpes?

 

Hvis du vil ha en stor,

så kjøp i størrelse 3,9 eller 4,3. :thumbup:

 

Du får vel vanligvis kjøpt det på Europris.

Lenke til kommentar
Har planer om kjøpe meg en trampolie snart, er det noen typer dere har å anbefale? Vil jo selvsagt ha så stor sprett som mulig og jeg vil helst at det skal være mulig å ha sikkerhetsnett rundt den. Hvilken har dere best erfaring fra og hvor kan den kjøpes?

 

Hvis du vil ha en stor,

så kjøp i størrelse 3,9 eller 4,3. :thumbup:

 

Du får vel vanligvis kjøpt det på Europris.

That's why u phail! IKKE kjøp trampoline fra Europris!

Kjøp fra jumpking.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...