Sinderella Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Håper dette er rett plass. Har en PVR/digitalmottaker fra Get, veldig fornøyd. Men så lurer jeg på en ting. Programmene jeg har tatt opp på harddisken, er det mulig å få de brendt på dvd? Det er USB utgang i fronten, kan jeg da koble den til en ekstærn harddsik og overføre eller til en maskin? Fortsat god påske! Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Det går nok dessverre ikke. Alle vanlige PVR-bokser lagrer opptakene i et spesielt format som bare kan spilles av på boksen. Dette er fordi rettighetshaverne (filmselskaper osv) vil hindre at digitale kopier av f.eks. filmer og serier blir spredt. Den eneste måten å kopiere innholdet til DVD eller pc, er å enten koble PVR-boksen via scart e.l. til en vanlig DVD-opptaker, eller via tv-kortet på pc og kopiere opptaket analogt i "real-time"... Endret 24. mars 2008 av elo_ Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Ok, så jeg kan koble med scart f.eks. og spille av optakene til en annen kilde via den? Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jupp... Det blir nesten på samme måte som om du skulle kopiere en god gammeldags VHS-kassett. En maskin spiller av og en annen tar opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå