Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja det driter jeg i da Gratulerer, du er en spammer! Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har fått ein del i online kontoen min i det siste..trur kansje eg eller online har fått virus for eg har fått mailer som: "undelivered mail" frå [email protected] eller er det nokon som har registrert den adressa å prøver å spre litt virus? -Kim- smarting Du har bare sendt en mail som ikke kom frem og fikk en mail tilbake Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 kva virus-program som er å anbefale da? trenger eit som "tar alt" uten å ta heile cpuen min. gratis? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 MailWasher er jo ganske fin, men det er ikke like funksjonelt som f.eks Norton AntiVirus. Gratisprogram kjenner jeg ikke til. Har du Telenor ADSL, følger Norton med i pakken og kan lastes ned fra kundesidene. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Angående hotmail, jeg får så si ikke noe spam i det hele tatt!!!! Mailadressa er på 8 bokstaver. Noen som ikke får mye spam med like langt navn??? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 kva virus-program som er å anbefale da?trenger eit som "tar alt" uten å ta heile cpuen min. gratis? http://www.grisoft.com er gratis og bra. Det har autoupdate osv, dog bør du stille updaten til og sjekke hver dag, default er hver 14 noe som er alt for skjeldent. Fungerer bra på svært gamle maskine P100+ noe som tyder på at det er lettdrevent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå