sirhenning Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Flogging Molly kommer med en invitasjon til et lystig drikkelag i anledning at deres fjerde utgivelse har sett lyset. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes ikke helt karakteren samsvarte med den positive omtalen... ? Kanskje jeg leste for mye inn i den. For Flogging Molly-fans er ikke dette kjøpet noe å stusse over, for øvrig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Synes det er flotte saker. Ser frem til å se de på Hovefestivalen nå! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Flogging molly er godmusikk. Vil nok kjøpe denne skiva også.. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Flogging Molly er et morsomt band, både på plate og live. De har på tidigere album hatt litt for mange svake øyeblikk pr plate til at de kunne genierklæres, men live er de geniale og livlige. Er spent på det nye albumet, virker som det skal være ala de tidligere utfra anmeldelsen. Gleder meg. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Synes Flogging Molly er dritfett, har ikke fått hørt denne plata enda, skal gjøre det strax! Lyst å se disse her live, hehe, hvis de er like gira som musikken, så bir det et helsikkes sjhow:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg