BSP Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg leste nettop en test av AGK K 324 P, og den kom veldig godt ut. Har hørt mye varmt om begge og prisen er ca den samme 50kr +/-. Jeg lurer på hvilkene av disse bør jeg velge? Noen erfaringer? eller noen andre jeg bør vurdere. Lenke til kommentar
Gravlaks Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva gikk du for da? Jeg lurer på å kjøpe de samme, AGK altså. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 har ikke fått ut fingern enda men etter en del lesing ser det ut som om begge er et bra kjøp... men fortsatt ikke kommet fram hvem av de som er best.. Lenke til kommentar
Gravlaks Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da kjøpte jeg endelig og agk... Og jeg er egentlig ganske skuffet. De sitter ikke særlig godt (til mine ører ihvertfall), og når de sitter, så er så å si all bass borte, med mindre jeg presser de så hardt inn at det gjør vondt. De skjuler også ingenting støy utenifra.. Tror jeg burde ha kjøpt meg noe langt dyrere strengt tatt. Lenke til kommentar
NTXT Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg tror at problemet ligger ved deg som du sier. For jeg kjøpte AKG K 324 P idag og de er faktisk ganske lydtett hos meg. Brukte de proppene som satt alerede på dem. Mvh Eaty Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg har også lurt på å kjøpe meg et av de to øreproppsettene, men jeg lurer litt på hvilke, hmm? Jeg har en kompis som har CX 300, så jeg veit ikke helt om det passer så bra at vi har helt like Er det noen flere som kan si meg noe om lydkvaliteten i AKG K 324 P? Eller for ikke å si Metro.fi 2 Endret 18. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå venter jeg på pakken fra CDON med AKG K324P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå