haarod Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg bare lurte på om andre visste om forum tilsvarende dette? Altså forum hvor man nesten kan diskutere alt som er. Lurer også litt på hvilke andre forum folket her ofte er innom, så hvilke andre forum bruker dere aktivt? Selv bruker jeg egentlig bare dette aktivt, men hender jeg er innom ultimate-guitar.com og last.fm sine forum. Hva med dere? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 vgd.no er jo nesten et sånt diskuter hva som helst forum.. mens diskusjon.no er et diskuter hva som helst forum... Er disse to jeg bruker mest i alle fall.. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776205&hl= Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er ingen andre forum som dette! Sådetså! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva skal du med fler når du kan diskutere alt her ? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Diskuter.no er vel også en wannabe. Diskusjon.no er forumet over alle forum, ingen ved siden, ingen over Endret 25. mars 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hva skal du med fler når du kan diskutere alt her ? Bare nysgjerrig. Har aldri sett det noe sted før Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet om det finnes en slags internasjonal Diskusjon.no? Altså det samme som Diskusjon.no bare at det er engelskspråkelig og er for hele verden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Disse bruker jeg: Diskusjon.no ipodtouchfans.com modmyifone.com Facepunchstudios.com (tror jeg det var) woodendice.org ( mer et lukke Engelsk forum) steampowered.com , Team fortress 2 forumene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet om det finnes en slags internasjonal Diskusjon.no? Altså det samme som Diskusjon.no bare at det er engelskspråkelig og er for hele verden Lurer på det samme selv. Gudene vet jeg trenger å friske opp engelsken min. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Whinerz.com - der alt er lov! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Freak Forum er også et meget bra norsk forum. Liste over de største forumer i Norge: http://rankings.big-boards.com/?sort=membe...p;filter=all,NO Ser at vg sitt er desidert størst i Norge. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet om det finnes en slags internasjonal Diskusjon.no? Altså det samme som Diskusjon.no bare at det er engelskspråkelig og er for hele verden Something Awful-forumene sin GBS-del kan vel til dels sammenlignes. Forskjellen er at det har morsomme brukere, koster penger og de hiver deg på hodet og ræva ut om du ikke skriver noe vettugt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Før var jeg på community.yourpsp.com , men etter at psp forumene ble smeltet sammen med SCEE forumet , sluttet alle de "hyggelige" brukerne. ^^ Takker det forumet og brukerne for en god Engelsk grammatikk^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå