abene Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Med Miro kan du se TV via nettet. Nå er programmet tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ser jo interessant ut.. må prøve dette Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kåstær'nte nå å prøve så. Skal oppdatere når jeg har fått den i drift. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Tja. Ikke så verst GUI. Lett å finne kanaler og å forstå konseptet med nedlasting. Programmet er tydeligvis basert på Bittorrent-prinsippet om at du deler det du har lastet ned. Som så mange andre ting som er gratis er kvaliteten på de TV-programmene som er tilgjengelige ikke fantastisk men jeg kan sikkert kose meg foran det programmet noen timer Likte spesielt at de hadde podcasts fra Discovery, så også at de hadde en kanal med Lars Monsen-programmene (365 dager...) men fant ingen episoder i denne kategorien. Her kan det være penger å tjene gjennom å vise filmer med innebygd reklame... Edith: Nå fant jeg ut av Lars Monsen-programmene, bare pølsefinger-feil fra min side Endret 24. mars 2008 av trettifire Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) (...), så også at de hadde en kanal med Lars Monsen-programmene (365 dager...) men fant ingen episoder i denne kategorien. Mer om prosjektet og linker til episodene: http://nrkbeta.no/last-ned-lars-monsens-no...-full-kvalitet/ EDIT: ...og RSS-feed. http://nrkbeta.no/torrent/monsen/nordkalotten365.rss Endret 24. mars 2008 av johnj Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var jo greit program. Men merker at kvaliteten på både bilde og spesielt lyden er dårligere når jeg spiller av film i Miro enn når jeg bruker VLC. Noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Likte spesielt at de hadde podcasts fra Discovery, så også at de hadde en kanal med Lars Monsen-programmene (365 dager...) men fant ingen episoder i denne kategorien. Her kan det være penger å tjene gjennom å vise filmer med innebygd reklame... Edith: Nå fant jeg ut av Lars Monsen-programmene, bare pølsefinger-feil fra min side Alt av Lars Monsen finner du jo på NRK.no NettTV helt gratis i god kvalitet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) "Med Miro kan du se TV via nettet." Nei, du kan se video podcasts. Skal du se TV bruk 'JLC Internet TV'. Kan se TV fra alle verdens land(i hvert fall de med TV-stasjoner) Alt av Lars Monsen finner du jo på NRK.no NettTV helt gratis i god kvalitet Party-minister Giske har jo torrenten sin på bloggen sin, så Monsen er ikke vanskelig å få tak i lovelig. Endret 25. mars 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) *slett* Endret 25. mars 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 "Med Miro kan du se TV via nettet."Nei, du kan se video podcasts. Skal du se TV bruk 'JLC Internet TV'. Kan se TV fra alle verdens land(i hvert fall de med TV-stasjoner) Takk for den:D Fungere utmerket på min 0.8Mbit linje og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå