Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har hatt kontakt med en jente en stund nå som jeg liker veldig godt, men jeg er ikke sikker på om hun liker meg. Hun henger ofte med guttegjengen, hvor jeg og befinner meg, og hun er av en sånn type som liker å flørte, slik som meg. Jeg har veldig lyst til å bli sammen med henne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Noen tips? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Spør om dere skal finne på noe, og ta det derfra? Da finner du raskt ut om hun er interessert også. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Du kunne spurt om hun ville komme på besøk for å se en film eller to? Endret 24. mars 2008 av notalive Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Enig med de andre. Om dere pleier å henge sammen bør det ikke være så farlig å spørre om å finne på noe ... Når dere får litt tid sammen alene, finner dere nok fort ut av det. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvilken alder er du i? Slik som på ungdomsskolen vår så synes jenter det er ekkelt når en gutt inviterer jenta alene på kino eller film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå