DementedAlbino Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 provosere og ødelegge? Er utrolig irriterende når folk gidder ta seg tid til å svare på postene. Greit at folk ikke gir noe skikkelig svar, men hvorfor gidde å bry seg i det hele tatt. Kan ikke folk la være å kommentere slike poster. Ingen hensikt å si i posten at der er for mange ! tegn, for teit post osv...Alle vet jo at slike poster ikke er seriøse. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det satt jeg også å lurte på. Giddet jo liksom ikke å si det i de postene da, da hadde jo hele vitsen blitt borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Enig med deg der Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 enig, er også litt iretert på at noen tråder bare blir stengt, og ikke slettet (tenker på de siste til 123r******(skal ikke nevnes på grunn av mindreårige tilstede) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Enten: Fordi de har trang for å kommentere det eller le av det, etc eller: Fordi de har trang for å si at de iaffal ikke gjør slikt, og at den som lagde tråden er dum. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Eg har nesten sluttet å si til folk at de skal ignorere det de ikke liker men folk klarer det ikke. De må liksom klage. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Evt. er veldig usikre på seg selv, og må "mobbe" av andre.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Neida. Flaming, og velgjort sådan, er kult. Bare synd at yummy har lagt seg på den harde linjen. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg tror de vil øke antallet innlegg de har postet. Av samme grunn svarer jeg på denne tråden... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvorfor skriver folk bare deler av spørsmålet i topic, og forsetter i selve posten Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 1) slutt og flame med smilier de gjør det fordi at de vil utfordre vår autoritet Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 1) slutt og flame med smilier de gjør det fordi at de vil utfordre vår autoritet eller fordi de ikke tror moderatorne har noe makt(kanskje det samme) eller fordi de har lyst på en liten ferie fra forumet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 INGEN SKAL SLETTE MIN TRÅDER UTEN Å GI MEG BESKJED Bwahahaa. Lykke til med den. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Greit at folk ikke gir noe skikkelig svar, men hvorfor gidde å bry seg i det hele tatt. Fordi de må legge seg opp i alt Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvorfor starter alltid folk tråder om folk som svarer på tråder dem ikke burde svare på? Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvorfor starter alltid folk tråder om folk som svarer på tråder dem ikke burde svare på? Fordi hvis man i en tråd som er laget for provokasjon skriver "Ingen bør svare på denne posten, da får spammeren det som han vil", strider man selv mot sin egen mening. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Du får flre innleg i profilen f.eks. etter dette innlegget så har jeg 67 innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå