hitokiri Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå kan du bruke Wii-kontrollen til å styre smarttelefonen din. Les mer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Linken går tilbake til artikkelen og ikke produsenten sin side. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Antar dette er den ordentlige linken: http://www.mobi-pad.com/index.html Uansett, virker moro. Bruker allerede Wiimoter relativt ofte som fjernkontroll/spillkontroll til PC-en, og å kunne bruke den på mobilen høres interessant ut. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Prøvde det akkurat på P1i, og det fungerte utmerket. Ikke noe merkbart etterslep eller noen ting. Artig å kjøre bilspill, bare dumt at det er så liten skjerm. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Høres dumt ut, og jeg skjønner som vanlig ikke hva som er poenget med å styre en dippedutt med en annen dippedutt. Man kan jo styre mobilen ved å bruke tastene. Sikkert ikke dumt til spill, men ellers.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Haha, det var ganske gøy! Noen som vet hvor jeg får tak i noen fancy spill til P1i? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det funker perfekt på N82! Ganske moro, selv om jeg ikke har prøvd den til spill enda! Jeg har en Wii Classic Controller som sikkert fungerer bedre til spill når jeg kobler den på Wiimoten. Jeg trodde først at den kunne lese av bevegelsene til kontrolleren, men skjønner jo nå at det ikke var helt realistisk. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det funker perfekt på N82! Ganske moro, selv om jeg ikke har prøvd den til spill enda! Jeg har en Wii Classic Controller som sikkert fungerer bedre til spill når jeg kobler den på Wiimoten. Jeg trodde først at den kunne lese av bevegelsene til kontrolleren, men skjønner jo nå at det ikke var helt realistisk. Du mener utover å lese av X- og Y-posisjon? Må bare få tak i noen kule spill til mobilen nå, så kan jeg ha det gøy! Sitte i sofaen med Wiimote mens mobilen står i bordstativet, hoho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg