stius Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 broren min har en bruker med xbox live gull på en account. Og jeg kjøpte hannes x-box, pluss at jeg skulle få hannes x-box live ut til juni da den gikk ut. Men jeg lurer på om det er mulig å åverføre live fra en annen bruker til min egen bruker?. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 broren min har en bruker med xbox live gull på en account.Og jeg kjøpte hannes x-box, pluss at jeg skulle få hannes x-box live ut til juni da den gikk ut. Men jeg lurer på om det er mulig å åverføre live fra en annen bruker til min egen bruker?. Svaret er Nei... men kan vel kansje bare lage en ny konto der også er den betalt med samme Gold membership......? noen? prøve nå jeg^^ Lenke til kommentar
stius Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 broren min har en bruker med xbox live gull på en account.Og jeg kjøpte hannes x-box, pluss at jeg skulle få hannes x-box live ut til juni da den gikk ut. Men jeg lurer på om det er mulig å åverføre live fra en annen bruker til min egen bruker?. Svaret er Nei... men kan vel kansje bare lage en ny konto der også er den betalt med samme Gold membership......? noen? prøve nå jeg^^ heh.. veet, men får live oss foreldre... Men ville ranke min egen bruker. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 jeg hadde 3 måneder på mitt gamle gamertag, men det klikka så jeg lagde ny :S så fik en gratis måned på det nye bare :S tapte litt på det :S Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Je.. bare host opp du å slutt å klag Jeg betaler nemlig NRK lisens på tv jeg ikke har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå