Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Heller det enn lange bein, det ser bare dumt ut. Jeg liker en bra rumpe, minimalt og helst ingen kroppshår, fine hender, bra bein(tynne, men ikke spinkle) breie skuldre, flat mage kravstor? Neeh. Lenke til kommentar
millvill Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Brede skuldre, sterk og veltrent rygg. Ellers så liker jeg veltrente gutter, trenger ikke å ha masse muskler, så lenge kroppen ikke er dvask. Endret 28. november 2008 av millvill Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tipper de tenner mest på kuken. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Har lest at jenter synes gutter med korte bein og lang overkropp er sexy, kan dette bekreftes? Heller det enn lange bein, det ser bare dumt ut. Jeg liker en bra rumpe, minimalt og helst ingen kroppshår, fine hender, bra bein(tynne, men ikke spinkle) breie skuldre, flat mage kravstor? Jeg liker tynne jenter, ikke noe appelsinhud, bra brøster, ikke noe henge greier, en grei vagina, kritthvite tenner, blå øyne, langt blond hår, litt krøller, heller ikke særlig kroppshår, pene tenner, litt tykke lepper, en uber bra ræv. Ja, litt kravstor Endret 28. november 2008 av DrCoxyCox Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Disse er nok litt overdrevne, men det var bare for å vise hva jeg mente. Denne karen holder jo inn og strammer magen som bare det. Skal man gå rundt slik? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har lest at jenter synes gutter med korte bein og lang overkropp er sexy, kan dette bekreftes? Neeei, lange bein er finest! Men så høres kort overkropp litt teit ut og da. Langt av alt! (den kan dere tolke, den!) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 vansklig å faktisk se veldig godt trent ut når man går normalt, kan ikke gå rundt å spenne på alle kroppens muskler til en hver tid. ikke bestandig lett å se hvem som er godt trent når man går med klær på,ved mindre det er tettsittende t-skjorter eller overdeler. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neeei, korte bein er finest! Men så høres kort overkropp litt teit ut og da. Langt av alt! (den kan dere tolke, den!) Åå, så utstyret skal være stort det også ... Pokker ... I phail. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Samma det vel. Jenter lukter jo reker heile dagen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neeei, korte bein er finest! Men så høres kort overkropp litt teit ut og da. Langt av alt! (den kan dere tolke, den!) Åå, så utstyret skal være stort det også ... Pokker ... I phail. Same I thinkz. We phails =( Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er ikke gutten veltrent så kan jo gutten og jenta komme i form sammen! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 tisselutten er best. Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Muskuløse armer er sexy Overkroppen også, forresten! Men hallo! Ser man ut som en rutete oppblåsbar madrass på brystet/magen, blir det mer sånn : "ehh.. kan man ta på dette her, eller?" Solbrune gutter = Hot, Hot, Hot! Badeshorts au! * Noen som har snakket med sommeren i det siste? Er den på vei, eller?* Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nydelig øyne, markerte muskler og passe solbrun hud (ikke überbrun). Antydning til 6-pack er heller ikke å forakte. BTW så er jeg gutt, men jeg regner med homofile også har lov til å svare i tråden. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ble litt skremt av de som sa at lange ben er turn-off ... Føler beina utgjør 70% av kroppen min Som jeg av og til sier når jeg mobber meg selv, hadde jeg vært jente hadde jeg vært modell (etter min mening er ikke modeller i dagens samfunn fine, bare langbeinte, radmagre hespetrær ... jepp) Godt og høre at ikke alle er enige i dette. Ellers liker jeg det jeg hører om at noen også liker naturlig slanke gutter. Jeg er 19 år, 1,88 høy og kommer ikke over 74 kilo, uansett hvor mye dritt jeg hiver i meg ... (noen som vet hvordan det er mulig forresten? Er ferdig å vokse for lengst ) Har begynt å trene litt nå da, men er temmelig fornøyd med kroppen min faktisk Det er kanskje låra og leggene som er mest muskuløse på meg, siden jeg har spilt fotball i årtier. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Blir kanskje litt OT, men jeg har (hadde) også store prob. med å legge på meg. Oppskriften er: SPISE MYE (sjekk hvor mye du trenger i kalorikalkis, og spis 500-1000 kcal mer enn det du trenger hver dag), TRENE, SOVE (ironisk nok skriver jeg dette her kl 02:30...) Har aldri greid å legge på meg før, dette året har jeg gått opp over 20 kg, mye av det muskler Endret 14. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Sweeny_girl Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Store, fine, sterke hender. Sterke armer (ikke alt for mye muskler. Kraftige skuldre og definert, men ikke gigantiske biceps er fint). Fin og litt kraftig hals. Det er vel de tingene jeg liker aller best;) Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Muskler og trent overkropp er det jeg tenner mest Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fine skuldre og fin V-form Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har kølla noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg