Gjest Guest_gutt_* Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hmm.. veldig dårlig formulert... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg er såpass sær at jeg er en rygg person. Har en fyr en sterk rygg hvor man kan se antydninger til muskler under klærene smiler jeg bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg skjønner at her har ikke jeg noe å stille med, som den slasken jeg er. Det eneste som er trent her, er sittemuskelen og i stedet for en sixpack har jeg ei tønne (Okay, det er kanskje å ta litt i, men jeg liker det gode liv med sjokolade og burgere og cola på glassflaske, sittende i en stol med ei god bok og herlig musikk, fremfor å slite meg ut og bli deppa på et helsestudio. Igjen.) Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 I første omgang så er et sjarmerende smil og pene øyne det som gjør meg interessert. Men det er noe med lårene til menn, guuuud. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jge tenner mye på en trent overkropp, trenger ikke være overkill store muskler men litt er ingenting å forakte Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg skjønner at her har ikke jeg noe å stille med, som den slasken jeg er. Det eneste som er trent her, er sittemuskelen og i stedet for en sixpack har jeg ei tønne (Okay, det er kanskje å ta litt i, men jeg liker det gode liv med sjokolade og burgere og cola på glassflaske, sittende i en stol med ei god bok og herlig musikk, fremfor å slite meg ut og bli deppa på et helsestudio. Igjen.) Blir ikke deppa på helestudio Trening og fremgang med treningen (at man ser forskjell på kroppen) er gøy. I begynnelsen er det slit, men etter hvert kommer fremgangen. Jeg tror de fleste jenter tenner på brede skuldre, six-pack og sterke bein, lår, rumpe. Dette står ikke her da, men det at dere sier at en muskuløs kropp er hard og ikke no god å kose med skjønner jeg ikke... muskler er da like mykt som fett, helt til de blir srammet Lenke til kommentar
Capria Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Rent sexmessig (ja, det ble nettopp et ord) vil jeg si rygg og armer. Trenger ikke å være kjempe trent eller noe, så lenge det ser bra ut. Endret 9. november 2008 av Capria Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jeg har starta å trene så da er det bare å vente på flodbølgen av kvinnfolk Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da har jeg failed for lenge siden ^^ Jeg er pc-geek og holder meg mer eller mindre borte fra treninga^^ Har litt mage^^ Men det er da bare kos x) Øl-mage allerede. Jeg gleder meg til jeg begynner å dra på åra Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo forskjellig. Et pent smil, øyne, en fast rumpe, en pen rygg, mandige hender ( ja, faktisk) lår og legg, hår eller ikke. Du kan fortsette i all evighet, who cares? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jeg har starta å trene så da er det bare å vente på flodbølgen av kvinnfolk Eksen min da jeg gjorde det slutt: "Jeg må bare begynne å trene litt. Du kommer ikke til å klare å motstå sixpacken min. Jeg skal ta deg med storm!" Han tok meg aldri med storm. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 b-real er du innbilsk? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Sa jeg at b-real var eksen min? Vi er da sammen enda. Jeg snakket om en annen. xD Jeg liker skuldre og rygg. Endret 11. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) - Endret 14. november 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
timini Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Personlig tenner jeg ikke på magemuskler i det hele tatt. Mer enn turn-off. Jeg liker en myk og litt stor mage, selvom det også er pent med lange, tynne gutter. Øynene og smilet er det jeg tenner mest på. Veiviser er hot! En lang overkropp er å foretrekke. Store overarmer er kjempedeilig, uansett om de er av muskler eller fett Og så må såklart personligheten bli nevnt, den kan gjøre hvem som helst den deiligste på jorden. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Rumpa! åååh. Snur meg og ser ofte på rumpa til gutter ja. Og jeg liker ikke gutter som er for tynne Endret 12. november 2008 av Jessita Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Liker gutter som er naturlig slanke, uten å bli for "veike". Muskler spiller ingen rolle. Hvis jeg skal velge én kroppsdel som tenner meg mer enn noe annet, er det hjernen. Ja, det er sant. Intelligens og kunnskap er skikkelig turn-on for meg. Men det gjelder jo folk jeg snakker med. Hvis noe får meg til å snu meg etter gutter når jeg er ute, er det et fint ansikt (ikke et Hollywood-tryne, men snille øyne og et fint smil), god holdning, fin rumpe og en bra overkropp. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har lest at jenter synes gutter med korte bein og lang overkropp er sexy, kan dette bekreftes? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har lest en god del om at dere jenter liker en fin overkropp. Og da må jeg få lov til å si FAAAAAAIL! for meg selv. Der det skulle være en six-pack er det nå utvikling til å bli en tønne =) Nuvel, sånn går det når man er gamer, spiser ytterst lite og drikker en del =/ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har lest at jenter synes gutter med korte bein og lang overkropp er sexy, kan dette bekreftes? Heller det enn lange bein, det ser bare dumt ut. Jeg liker en bra rumpe, minimalt og helst ingen kroppshår, fine hender, bra bein(tynne, men ikke spinkle) breie skuldre, flat mage kravstor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg