Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig ereksjon når jeg er med dama

Gjest Guest_;P_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vil bare advare alle mot å prøve å gaffe lillemann fast så han ikke slår seg vil sånn sett.

Det gjør utrolig vondt når kreftene sprenger på og river opp tape med hår og diverse.

Snakker vi av erfaring eller? :!:

Lenke til kommentar

Bare tulletips du har fått, her har du det virkelige bra tipset:

Du får prøve å henge i et par lodd som du har inne i buksa, samtidig som du teiper den ned, og har på deg kyskhetsbelte med pigger på oversiden. Du bør kanskje også har noen nåler på sidene, i tilfelle den prøver å smette unna. Du bør også gjerne ha sydd fast lommene, så den ikke prøver å utnytte lommene for å få seg en titt ut.

I tillegg må du få viderekoblet en stun-gun, slik at den alltid er koblet på ballene dine, slik at du ved et trykk på knappen du har i hånden, kan gi deg et lite støt slik at du ikke får særlig lyst på ereksjon lengre. Evt. kan du sy inn knapper i buksa, slik at hver gang dama di prøver å kile deg på låret, så gir hun deg støt i ballene lengre. Da har du nok andre ting å tenke på enn puppene hennes. Det finnes også en spesiell ring på flere SMBD-butikker der du "bretter" penis inne i et par hull. Da vil ereksjon være umulig.

For ekstra effekt kan du jo kanskje bruke den sammen med stun-gun'en, slik at du virkelig er sikker på at den ikke kommer opp likevel.

Dette er det beste tipset jeg har. Jeg gjør dette hele tiden, kommer ikke på NOEN annen måte å få fikset dette på.

Lenke til kommentar

Helt ærlig vil nok det der roe seg etterhvert da dude?

Når dere begynner med p***** og s***** og s******* og r****** og s******* og t***** p* b****** f** * g* b**** s******, så vil nok det der gå bra. Ereksjonene dine vil bli frivilligere...

(Btw. snakker om seksuelle ting...)

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Haha, kjenner meg godt igjen as. Ikke noe unormalt, men et stort problem :p Prøv å tenke på andre ting som er så lite relatert til sexy ting som mulig.

hehe, men det er litt vanskelig .. xD eneste jeg klarer å tenke på er : Oj, hu har store pupper... eller når vi sitter å kiler hverandre.. Det er litt vanskelig å holde igjen når hu begynner å kile meg på låret.. xD

har prøvd å tenke på noe HELT annet , men det funker ikke på meg.. Begynner å lure på om "Han/Den/lillemann" har begynt å tenke selv..

Hehe, det er vel nettopp blitt publisert artikler på nettaviser som "beviser" at vi menn tenker med det underordnede hodet. Sånn er det bare. Ulike måter å løse det på: Mere sex, noen joviale runder med gaffa rundt saken og låret, humor: Is that you or did I just put a kanoo in my pocket? osv!

Når dere begynner med p***** og s***** og s******* og r****** og s******* og t***** p* b****** f** * g* b**** s******, så vil nok det der gå bra. Ereksjonene dine vil bli frivilligere...

Alle de * fikk kuken min til å springe attover til stumpen og gjemme seg. :whistle:

Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere? Jeg ser ikke helt problemet, egentlig. Hadde jeg hatt type og han fikk ereksjon av å være i nærheten av meg tror jeg jeg hadde tatt det som et kompliment fremfor en fornærmelse eller noe han burde være flau for. Det betyr jo bare at han finner meg tiltrekkende, og det er positivt.

Edit:

Alvorlig talt, er det virkelig så ille å skrive runking, fingring etc? Tror ikke noen på dette forumet får bakoversveis av de ordene, og om du gjør det selv kan du jo skrive "sex og annen sengekos". Det er ikke flaut, liksom.

Endret av House-of-Wolves
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? Litt avhengig av alder og hvordan hun er, synes hun nok det bare er moro. Men med alderen er det lettere å kontrollere, du klarer faktisk å holde igjen (så sant den ikke får noen fysisk "påvirkning" da ;) )

Er forøvrig enig med House-of-Wolves her...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...