Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig ereksjon når jeg er med dama

Gjest Guest_;P_*

Anbefalte innlegg

Drit i å skjule det, la det stå til =)

Hvis jenta liker deg også (noe jeg tror hun gjør siden dere driver å kiler hverandre) sier hun ikke nei takk til litt festkjepp.

Veninna hennes kan du alltids sende ned på videosjappa elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å teipe kuken fast til låret høres ut så en fantastisk dum ide spørr du meg.

Hva skjer når du får stå da? Kuken "Presses" jo oppover, men teipe vil holde den igjen.. Hørres vondt ut. Vet ikke om dere fatter, men..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Du kan jo gå kommando så når du kjenner at den vokser så kan du jo reise dæ opp og plutselig "miste" buksa. Da blir det liv!

Lenke til kommentar

dama mi lurte på om jeg var kaut hele tiden siden jeg alltid har bendern :dontgetit::p

men hun sa hun tok det som et komplement, sa at det bør hun for det er pga jeg tenner på hun og derfor jeg får stå. da ble hu glad da^^ edeit: og det er jo logisk:P tror ikke hun bryr seg om får stå. vet ikke om det er noe mellom dere jeg? :)

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Sliter med samme problem her. Tenner alt for lett. Så klart, det er ikke rart med tanke på at dama mi er så utrolig fantastisk, da. :cool:

Hun vet heldigvis om det, og henter gjerne et glass vann til meg eller noe, om jeg ikke kan gå selv. :p

Eneste jeg vet om er å la den ligge oppover slik at den gjemmes litt opp mot beltet, og at man bruker litt løs genser :)

Jeg må spøre : Hvordan går det da når dere faktisk har sex?

Alt for fort.

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Alle gutar har vel vore, eller skal gjennom denne "perioden". Eg sjølv var for eit og eit halvt år sidan, før eg og (x)dama byrja å ha sex. Det er vel berre naturen sin gong, og din måte å sei "eg elskar deg" på. ;) Eg gjorde ikkje noko spesielt for å forhindre det igrunn, og i etterkant har eg fortalt dama om dette, og ho hadde ikkje merka noko i det heile tatt.

Eit triks kan vere å spenne ein annan kroppsdel. Ikkje spenne som i "spark", men anstrenge, slik at du aukar blodsirkulasjonen gjennom den gitte kroppsdelen. Eg f.eks. plar spenne låra slik at blodsirkulasjonen vert prioritert gjennom låra. Då vil penis slappe meir av liksom. Godt mogeleg dette berre er placeboeffekt, men det har funka for meg dei gongane eg har prøvd.

Eg kan i alle fall skryte på meg eit av dei meir konstruktive svara i denne tråden.

Lenke til kommentar
Eg foreslår at du testar ut kva type tråd eller kva du måtte bruke som fungerer best. Vil tru at ulltråd kjem til å klø, so eg meiner sånn "fisketråd" skal gå bra. Eg veit ikkje kva krefter lisjekalljen din har, men fisketråd burde vere sterkt nok.

Også beveger du deg litt, så gnir den seg litt mot karen..

Oh yes, that could be alot of pain.

Tenkt på teip eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Har vokst fra meg det problemet, men det skjer jo fremdeles av og til. Selv gidd jeg ikke bry meg, klarer jo å legge snabben sånn at det ikke syns, men om damen klemmer meg eller noe så vil hun jo kjenne det...og...ehm...so what? Det jeg prøver å si er at det egentlig ikke har noe å si så lenge du unngår at det skjer i dusjen etter gymmen eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest;P

Takk til alle som har skrevet.. men som vanlig så klarte jeg ikke å holde den nede, men nå er jeg egentlig glad for det.. =)=)=)=)=)

Tusentakk! :p

Lenke til kommentar
Gjest Anno:nym
Eit triks kan vere å spenne ein annan kroppsdel. Ikkje spenne som i "spark", men anstrenge, slik at du aukar blodsirkulasjonen gjennom den gitte kroppsdelen. Eg f.eks. plar spenne låra slik at blodsirkulasjonen vert prioritert gjennom låra. Då vil penis slappe meir av liksom. Godt mogeleg dette berre er placeboeffekt, men det har funka for meg dei gongane eg har prøvd.

Det trikset har jeg brukt et par ganger og. Det jeg pleier å gjøre er å løfte meg lett opp fra stolen/sofaen og la lårene holde meg oppe mens jeg støtter med hendene. Etter minimum 1 minutt brenner det i lårene og ereksjonen er for lengst glemt :) (sitter altså med 90-graders vinkel og holder kroppsvekten oppe med beina)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...