DHM Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Takknemlig for all kritikk Edit: exif 85mm f/5,6 1/500 200 ISO Endret 24. mars 2008 av DHM Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er et stilig motiv, men for kontrastfullt gjengitt for min smak. Det minner meg litt om de glatte Agfa-papirene grad 4 som jeg brukte før jeg fikk det for meg at jeg skulle bli flink i mørkerommet. En del liker høy kontrast, men for meg blir det litt i det drøyeste laget her. Det er snakk om en nyanse, og smaken er som baken. Her blir det merkelig nok for mye kunst for meg, noe jeg trodde jeg aldri skulle skrive her på forumet. Ikke ta det for tungt, fordi det er etterbehandlingen jeg er litt skeptisk til. Jeg ønsker meg litt mer detaljer og litt mindre grafisk effekt i de mørke partiene. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ser det selv i etterkant at det er veldig lite detaljer, spesielt i treet helt til venstre. Nå har jeg alltid hatt en tendens til å dra for hardt i kontrast spaken, og det viser seg igjen. Legger ved et med litt mindre kontrast og mer detalj i trærne. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er klart bedre i mine øyne. Her er det en tendens til vanishing point, som er en regel jeg liker ganske godt. Den er svakt markert, men den er der. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Første er best etter min mening. Liker kontrastfylte bilder. Endret 24. mars 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
DHM Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Første er best etter min mening. Liker kontrastfylte bilder. Er og glad i kontrastfylte bilder, jeg takler ikke flate bilder. Men syns kanskje det blir litt for mye på den første ? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg liker bildet ditt bra dan, var jo der selv å vet at du har fanget de linjene rett og fint:p mine bilder kan ikke sammenlignes av akkurat det der. Synes asymmetrien med stolpene fungerer bra. Jeg likte det første bedre en det andre, men lurer på om kanskje en mellomting hadde gjort seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå