Opelduude Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Windows Live Messenger sier: ----------------------------------------------------------- You got a hacker. Change your password as soon as possible ----------------------------------------------------------- EDIT: Fant det ut. Noen som driver å skriver melding til folk via min msn :S Endret 24. mars 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Er litt skremmende at folk kan gjøre det. Kan jo virkelig fornærme folk som jeg kjenner da :S Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Eller en teit kompis. Er ingen av vennene min som er spesielt datanerder. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Eller en teit kompis. Er ingen av vennene min som er spesielt datanerder. Skal det så veldig mye til for å skifte nicket, kanskje? Pass bedre på passordet ditt, gutt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg snakka jo med en når jeg fikk denne meldinga så han kunne ikke ha rukket å skifte nick ^^ Har hvertfall skifta passord så det skulle gå bra. Er bare så nysgjerrig på hva det er for noe. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det tar 0,3 sekunder å skifte nick. Men jaja. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kanskje denne saken? http://www.nettavisen.no/it/article1706057.ece Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei, det er noe annet Jarmo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå