Timeo Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har gitt blomster mange ganger til både hun jeg har et forhold til nå og i tidligere forhold. Men har aldri fått blomster tilbake, ikke en eneste blomst. Og jeg synes faktisk blomster er ganske fint. Hvorfor har jenter fått det for seg at de skal få blomster, men ikke gi noen tilbake? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vel... Jeg hadde ikke blitt glad for blomster, men syns derimot det er gøyere å gi blomster til min kjære, å se henne glad! Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sånn er det bare. Dessuten er det vel ikke så vanlig at gutta vil ha blomster tilbake, føler i hvert fall selv ikke noen trang til å få blomster tilbake av dama. Blomster koster ikke all verden, og reaksjonen man får igjen er liksom vært det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg har både fått og gitt blomster. Joda, det var hyggelig, men det var ikke på grunn av skjønnheten i blomsten eller noe slikt, men tanken som lå bak. For å være litt egoistisk hadde jeg kanskje foretrukket sjokolade eller noe slikt, for blomster generelt sett bryr jeg meg svært lite om. Endret 24. mars 2008 av Atald Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvis gutten liker blomst kunne vel dama gi blomst. Men i mitt tilfelle hadde jeg blitt glad om jeg ikke hadde fått blomster. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg kunne sikkert gitt blomster vist det var noe han virkelig hadde satt pris på. Men som gutter flest så setter han mer pris på et nytt heftig dataspill, spante god middag ute eller bare en natt med null grenser Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tradisjonelt så er det jo jenta som får blomster, og ikke omvendt ... Om det først skulle vært vanlig at gutter fikk blomster, skulle det vel vært buketter for brudgommen òg. Og hvorfor er det bare jentene som får ha kjole ...? Litt urettferdig, synes nå jeg. Nei, helt ærlig så tror jeg ikke gutter flest bryr seg noe særlig om blomster. Men en liten gave eller oppmerksomhet kan vel ikke skade. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vet damen din at du liker blomster? Jeg ville ikke satt pris på blomster.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Burde ikke jenter også gi blomster? Nei. Neste spørsmål: Burde ikke menn også få mensen? Etter min mening er kjønnsrollene nok (for mye?) utvannet allerede. Liker det ikke. Det føles ikke riktig. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har gitt blomster mange ganger til både hun jeg har et forhold til nå og i tidligere forhold. Men har aldri fått blomster tilbake, ikke en eneste blomst. Og jeg synes faktisk blomster er ganske fint. Hvorfor har jenter fått det for seg at de skal få blomster, men ikke gi noen tilbake? vel, jeg håper ikke på å få blomster. synest at det blir litt for rart. er vel de fleste gutter som ikke liker blomster eller bryr seg om de. så er vel derfor det ikke er "normalt" at vi får slike gaver. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Etter min mening er kjønnsrollene nok (for mye?) utvannet allerede. Liker det ikke. Det føles ikke riktig. Marry me. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Etter min mening er kjønnsrollene nok (for mye?) utvannet allerede. Liker det ikke. Det føles ikke riktig. Marry me. Brudekjole på dere begge Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg ville tatt en blow-job over en blomst egentlig, men det er nå bare meg. Blomster bare dør i min besittelse, mens følelsen av en deilig bj varer lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå