-Shark- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har seg slik at jeg var på sesjon mai 07. Ble tjenestedyktig og fikk utsettelse til 09. Har ingen gode grunner for at jeg skal inn i militæret og vil gjerne slippe! Hva er oddsene for å slippe? Eventuelt er det noe man kan gjøre for å ikke være på førstegangstjeneste men silviltjeneste? Absolutt ikke lyst å være der et år. Joda sikkert kjekt å ta noen form for utdanning etc, men igjen- har ikke lyst. (PS: Og ja- søkt på forumet og funnet tilsvarende tråder- men jeg vil ha min egen) :!: Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 eehhmm.... hva skal du med din egen? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor vil du heller ha siviltjeneste enn militærtjeneste? Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 haha, kjente en som hadde siviltjeneste. han møtte gå rundt å luke ugress og male ferie hytter og dritt ett helt jævla år. Skal love deg han angra! Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Om du slipper kommer ann på behovet Forsvaret har på folk for øyeblikket. Dersom de trenger folk er det ikke lett å slippe. I alle tilfeller kan du bli gjort ikke tjenestedyktig ved å snakke med presten eller militærpsykologen/psykiateren på rekruttskolen. Disse vil være bastante på å få deg til å bli og vil være ute etter din egentlige grunn til å slippe førstegangstjenesten. Det kreves derfor at en er forberedt på å få fremhevet sympati fra den som tar avgjørelsen på vegne av deg. Dersom du på den annen side vil ta førstegangstjenesten, vil jeg anbefale deg noe skikkelig rått, noe helt hinsides. Velger du etter hva du liker og tror du kan trives med vil du oppleve førstegangstjenesten som rene himmelen. Forsvaret har noe for alle, viser du interesse i din avdeling vil de fleste prøve å hjelpe deg videre, sånn sett er Forsvaret forholdsvis rettferdig lagt opp. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Om du slipper kommer ann på behovet Forsvaret har på folk for øyeblikket. Dersom de trenger folk er det ikke lett å slippe. I alle tilfeller kan du bli gjort ikke tjenestedyktig ved å snakke med presten eller militærpsykologen/psykiateren på rekruttskolen. Disse vil være bastante på å få deg til å bli og vil være ute etter din egentlige grunn til å slippe førstegangstjenesten. Det kreves derfor at en er forberedt på å få fremhevet sympati fra den som tar avgjørelsen på vegne av deg. Dersom du på den annen side vil ta førstegangstjenesten, vil jeg anbefale deg noe skikkelig rått, noe helt hinsides. Velger du etter hva du liker og tror du kan trives med vil du oppleve førstegangstjenesten som rene himmelen. Forsvaret har noe for alle, viser du interesse i din avdeling vil de fleste prøve å hjelpe deg videre, sånn sett er Forsvaret forholdsvis rettferdig lagt opp. Får håpe de ikke trenger folk da. Er det noe man kan ringe til for å høre? 2 stk på jobben var innom militæret og ble sendt hjem dagen etter. De ville absoulutt ikke være der. Måtte jo snakke med psykologer og leger og det som var. Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg tipser deg å ringe forsvarets mediesenter 03003, forhør deg om akkurat din sak. Ikke vær redd for å oppgi navn eller noe, de skriver ikke noe sånt som "har ringt oss for å slippe med dritdårlig grunn" eller no sånt piss. De vil i utgangspunktet bare hjelpe deg. Sier de at sannsynligheten er stor for å slippe, spør hvordan, du kan være såpass direkte med dem. De har 1000-vis som ringer angående samme sak. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 og 100vis av dem blir plukket opp av menn i sorte dresser og torturert til og tro de er fra afghanistan og sendt dit! ikke ring! Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 og 100vis av dem blir plukket opp av menn i sorte dresser og torturert til og tro de er fra afghanistan og sendt dit! ikke ring! ÅÅÅÅ, du skulle jo ikke avsløre det, det er jo classified! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvis du så absolutt ikke ser noen grunn for å gjennomføre FGT så kan jeg gi deg en: 1. Du blir mann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Og man får uniform. Som chicksa digger. OG man får leke med våpen Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Si at du er narkoman eller at du misbruker stoff flere ganger i uka. Et par av mine kamerater sa det og ble ikke tjenestedyktig på rappen Det blir heller ikke notert noe sted hvorfor du ikke er tjenestedyktig så grunnen trenger du ikke være redd for. Det funker også å si at du har begynt å misbruke narkotika selv etter "godkjent" sesjon. GL ^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 de skriver det ned ja, det ligger ett sted på forsvaret eget system for personell. er ikke helt sikker på hvem som har tilgang til det men man risikerer at det en dag slår tilbake på deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå