Minkee Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Nå er jeg ikke helt sikker på hva som menes med jumper i denne sammenheng,men det fulgte ihvertfall ikke med en 2pinner som jeg kunne dekke for... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det burde da følge med en jumper? Har du noen harddisk jumpere til overs da? Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Aldri sett noen jumpere som følger med harddisker,men det er vel ikke umulig å få lånt seg en sånnen...tror du det funker hvis jeg setter inn den jumperen da? -Ihvertfall,hvis ikke...så er det biosen som er utdatert? eller kanskje jeg ender opp med å bytte ut hovedkort,men det er jo ikke noe vits fordi det som er i maskina er jo såpass gammelt,og jeg mener at det ikke skal være noe feil med delene! Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det kan være at det er en feil i BIOS feks som gjør at den ikke støtter SATA2 skikkelig. Jeg er litt nølende med oppdatering av BIOS da OM dette skjærer seg har du da mest sannsynlig ødelagt hele hovedkortet. Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hvordan får jeg oppdatert biosen til AX8-3rd eye(hovedkortet) da? Vil helst unslippe at hovedkortet går til helvete edit: http://www.abit.com.tw/page/en/motherboard...E=AX8-3rd%20Eye Endret 24. mars 2008 av Minkee Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vel som sagt jeg liker å prøve de andre tingene FØRST da Men om du går på produsenten sin hjemmeside finner du nok noen oppdateringer du kan laste ned og legge inn på diskett for å flashe og oppdatere BIOS'en. Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 diskett... Har nemlig problemer med diskettstasjonen,den leser ikke diskettene Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tja vet ikke om noen annen måte enn de gode gamle Diskettene nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå