SivilMilitaer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg sletta quicktimen og da starter ikke itunes og sier at det må innstaleres på nytt. Vil jeg da miste de 50gb med musikk jeg har brukt ni år på å leggge iinn? takk Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nei du vil ikkje misse musikken med mindre den ligg i mappa "iTunes" i "Musikk". No er ikkje eg 100% sikker på om den mappa automatisk vil verte sletta ved avinstallasjon, so dersom du har musikk liggande der bør du flytte/kopiere den til ei anna mappe. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 ok takk jeg dør hvis jeg mister musikken as Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvis du ikke har klodret med musikken, så ligger den under itunes music på mine dokumtenter/my documents. Dette gjør den kun om du har bedt itunes om å "consolidate library", eller har brukt itunes til å rippe cd-plater. Hvis du ikke har det ligger den sannsynligvis litt spredt på pcen din. Den kommer i alle fall ikke til å bli slettet om du avinstallerer itunes. Den har iallfall aldri blitt det når jeg har reinstallert itunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå