Gå til innhold

Utrolig billig på ebay - hvorfor? F.eks batterier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo sjekke dette litt opp imot www.fakeblades.com da ?

Der står det hva du skal se etter.

 

Men uansett, om de funker bra, hvorfor ikke? Har fortsatt ikke fått mine blader, men venter på flere ting fra andre også. Noe av det jeg bestilte i påsken fikk jeg etter bare 5 dager, noe venter jeg fortsatt på.

 

"Butikken" jeg kjøpte barberbladene av har blitt stengt ned i 7-10 dager nå...håper ikke det har noe med mailen jeg sendte til ebay... de kan alle fall ikke selge varer de neste ukene....

Lenke til kommentar
Noen oppdatering på denne saken eller?

 

Har fått bladene, og de var falske ja. De mangler serie nummer. Men de kom i "orginal" pakninger med 8 og 8 blader. Alt ser helt ekte ut, kvaliteten ser bra ut, men som sagt de mangler serie nummer, så de er garantert falske. Skal teste ut bladene i morgen, har spart skjegget noen dager nå, og så får vi se om jeg blir glattbarbert, eller ser ut som en kjøttkake etter på....

 

Ga selgeren negativ feedback, og de ble drit sure....sendte meg følgende mail:

hi

we are bestselling888, we got the negative from you,

we don't know why you don't understand us, we receiver your payment

on23th Mar,and ship it to you on25th Mar,normaly you will get it

within10-21working days, and we are not ignore you anytime, you gave

us negative just because knowed our account limited?

 

Ser ut som de tror det gjelder treg postgang, men feedbacken min var:

 

They are selling fake razor blades, see fakeblades.com. Blades are missing S/N

 

Ellers har jeg testet batteriene jeg fikk på blitzen min, og de fungerer fint de. Har ikke testet dem skikkelig, bare la merke til at de ladet blitzen fort som bare det, og jeg kunne fint ta mange bilder i serie... men tviler på at de er så kraftige som de skal ha dem til.

 

Ingen batterisyre lakk fra noen av batteriene under lading.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg testet barberbladene (eller ett av dem). Hadde ladd skjegget gro noen dager nå. Tok så å barberte halv ansiktet med falskt blad og halve med et ekte.

 

Det første jeg merket var at det falske "lugget" ganske mye. Men på den andre side så det ut som det tok mer om gangen enn det ekte bladet. Det ekte lugget mye mindre, men jeg måtte ta flere ganger før alt var borte.

 

Etter at de lengste hårene var borte, merket jeg liten forskjell på de to bladene. Føler faktisk at den siden jeg brukte det falske bladet på er glattere enn den andre siden. Men jeg kan jo ha barbert ulikt....

 

Planen nå er å barbere meg på nytt i morgen eller på søndag, og se om jeg merker noen forskjell da...

Lenke til kommentar
Lugget mye ja.. jeg pleier også å merke at gamle blader som begynnerå bli sløvere lugger. Så mulig at de bladene som er falske rett og slett ikke er like skarpe da?

 

 

Kan høres sånn ut ja, hvis de falske bladene lugget mye så rev de vel skjegget opp med roten og da sier det seg selv at det blir mye glattere.

Lenke til kommentar

Er det mulig å rive dem opp så lett da? Har faktisk prøvd med en pinsett fra lommekniven min, og det skulle en del til :p

 

edit: Lugging tyder på at bladene ikke er skarpe nok. Hvis de lugger fra starten, så kommer de ikke til å vare lenge.

 

Har selv kjøpt noen oppladbare sanyo eneloop batterier fra en selger. Ganske sikker på at de er ekte, men har ikke fått dem enda.

 

Er det noen som forresten har peiling på hva man skal gjøre med selgere som ikke etterlater feedback? Jeg har ikke fått feedback på handelen min, selv om jeg var rask med å betale. Da er jo min del av handelen fullført, og så lenge det gikk greit, føler jeg at selger skal legge positiv feedback, så lenge annet ikke er avtalt.

 

Vurderer å legge en nøytral feedback tilbake.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...