Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 keep up the good work, jeg vil ha flere bilder Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) En god gammeldags sponge 'n burn-jobb med litt channel mixer og levels-leking. PS: Alt jeg gadd på to minutter. Jeg får da ikke betalt. PS2: Husk at innlegg skal ha mer enn smileys i seg. Et innlegg er slettet. Endret 25. mars 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 kult bilde Lenke til kommentar
Joney Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 PS2:Husk at innlegg skal ha mer enn smileys i seg. Et innlegg er slettet. Ah, beklager, won't happend again Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prøvde å lage mørk hud på deg. Tok meg ikke god tid, som du ser. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 nice Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 noen fler som gidder? Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Her er et forslag fra meg...vet ikke om det er noe slikt du tenker deg. Likte det selv Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 supre bilder Lenke til kommentar
GOH Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg bare lurer på om det er noen som gidder å redigere dette bildet.Har lyst til at dette skal redigeres slikt: *At jeg ser mer eller mindre dau ut(Zombieaktig) *At jeg har mørk hud *At jeg ser mer rocka ut *At jeg ser ond ut *At jeg ser emo ut(Vil bare se hvordan det ser ut ) *Ellers kan du gjøre no du synes er morsomt Svar viss du har tenkt til å prøve:p Endret 28. mars 2008 av GOH Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg bare lurer på om det er noen som gidder å redigere dette bildet.Har lyst til at dette skal redigeres slikt: *At jeg ser mer eller mindre dau ut(Zombieaktig) *At jeg har mørk hud *At jeg ser mer rocka ut *At jeg ser ond ut *At jeg ser emo ut(Vil bare se hvordan det ser ut ) *Ellers kan du gjøre no du synes er morsomt Svar viss du har tenkt til å prøve:p kul den Lenke til kommentar
GOH Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg bare lurer på om det er noen som gidder å redigere dette bildet.Har lyst til at dette skal redigeres slikt: *At jeg ser mer eller mindre dau ut(Zombieaktig) *At jeg har mørk hud *At jeg ser mer rocka ut *At jeg ser ond ut *At jeg ser emo ut(Vil bare se hvordan det ser ut ) *Ellers kan du gjøre no du synes er morsomt Svar viss du har tenkt til å prøve:p kul den _Nettopp lært litt photoshop, fint å ha noe å øve på... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Alle kan jo prøve seg, så ... her er mitt bidrag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 keep up the good work folkens er kjempefornøyd med bildene Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Det er ei venninne som liker bildene dere har redigert av meg, at hu vil ha et av seg selv. Så derfor lurte jeg på om dere kan redigere dette bildet? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Tok bare veldig lett diffuse glow på det ene og sepia + film grain på det andre Noe spes hun vil ha? Litt svart hvitt med hun i farge Endret 29. mars 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Tok bare veldig lett diffuse glow på det ene og sepia + film grain på det andre Noe spes hun vil ha? Litt svart hvitt med hun i farge gjør no kult og spessielt med bildet, bare hu ikke ser ut som et uhyre Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 La meg tilby noe som jeg føler passer bildet perfekt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 La meg tilby noe som jeg føler passer bildet perfekt. :!: haha den fikk meg til å le godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå