Porsgrunn Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Er ny bruker på forumet. Tar gjerne imot tips vedr. forumet, om det er tråder ifm presentasjon etc som nye brukere må innom. Ellers takker jeg for kritikk på vedlagt bilde. Mvh. Jon fra Porsgrunn Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Heisann Jon (navnebror gitt), og velkommen til forumet. Når det gjelder bildet ditt så var det første jeg reagerte på fargespillet. Det blir alt for, dult og kjedelig etter min smak. I tillegg blir snøen nesten over-eksponert og drar synet ditt mot lyset på siden og vekk fra motivet. Jeg synes faktisk det var vanskelig å følge med på hva selve motivet var. Bakgrunnen synes jeg også var ganske slitsom, uten at det er noe mer å si på det. Jeg synes det var et veldig søtt motiv, og bildet kan gjerne fortelle en historie. Allikevel blir det lite spenning i bildet, og ganske kjedelig. Jeg ville heller ha skutt fra en annen vinkel og gjort litt mer i photoshop eller lignende. Nå må du ikke gi opp på grunn av litt krass kritikk fra meg. Jeg er ganske kresen på bilder, ingenting annet. Stå på, også håper jeg at det kommer flere bilder av deg i senere tid. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) veldig søtt motiv indeed. Men som Ustedalen sier, blir synet overtatt av snøen som er overeksponert(i alle fall på min ukalibrerte skjerm) Og bakgrunnen litt rotete. Men stemningen synes jeg du har fanget fint og jeg er sikker på at hesteeieren hadde blitt glad for ett sånt bilde. Og forresten; Velkommen til forumet! Her er det ingen som biter. Endret 23. mars 2008 av Eirikant Lenke til kommentar
Porsgrunn Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Nå må du ikke gi opp på grunn av litt krass kritikk fra meg. Jeg er ganske kresen på bilder, ingenting annet. Stå på, også håper jeg at det kommer flere bilder av deg i senere tid. Hei Jon Takker for tilbakemelding, syntes ikke det gjør noe om tilbakemeldingene er litt krasse så lenge jeg kan lærer noe av det, evt evner å se ting fra andres ståsted. Er forøvrig enig i kritikken din da :-) Skal legge inn noen flere bilder etterhvert... veldig søtt motiv indeed. Men som Ustedalen sier, blir synet overtatt av snøen som er overeksponert(i alle fall på min ukalibrerte skjerm) Og bakgrunnen litt rotete. Men stemningen synes jeg du har fanget fint og jeg er sikker på at hesteeieren hadde blitt glad for ett sånt bilde. Og forresten; Velkommen til forumet! Her er det ingen som biter. Hei og takk for tilbakemelding... Det ligger en rekke begrensninger i bildet mht til plassering, miljø, vær osv osv. samt at det hele er utført av en amatør :-) Litt søtt samt noe stemning var vel det som ble pluss her :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå