noctis Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) fann en lik post om det samme problemet her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=793327 men siden den er så gammel er ikke det noe vits og drage den oppigjen.. mitt problem er litt annenleides, første som skjedde var att internettet forsvant og så begyndte alle exe filer og bli ubrukelige. endte med att jeg flyttet alle dokumenter og bilder jeg trengte over på eksterne hardisken min og formaterte c disken.. og når jeg hadde fått lagt inn igjen drivere osv startet jeg opp igjen eksterne hardisken for og hente noen install filer.. endte med att samme viruse tok knekken på meg. ser ut som viruset ligger på eksterne hardisken (?).. formaterte igjen og har ikke startet eksterne siden. noen som har tips om hva jeg bør gjøre for og få vekk viruset fra den eksterne ? takk for alle svar! Endret 23. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Den største kompetansen på forumet innen virus og denslags finner man utvilsomt i "Antivirusprogrammer og datasikkerhet"-kategorien, så tråden flyttes dermed dit. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har du installert et antivirusprogram? Lenke til kommentar
noctis Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 har instalert norton jaa.. hadde dog ikke det instalert når jeg testet etter formatasjon nr 1. vil antivirus programet ta knekken på viruset da ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvis dette er et 'kjent' virus for Norton, så vil det bli stoppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå