Gå til innhold

Billig platespiller, sub 1000

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

På jakt etter en billig men brukbar platespiller, og det feltet kan jeg ikke mye på. Trenger en med "normal" lydutgang så man kan koble i hodetelefoner, RIA forsterker(?)

Vet clasern har noen, men er de noe tess?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg vil ikke tro det er kvalitet som tilfredsstiller de audiofile, men det fungerer sikkert.

Om det er så veldig bra tviler jeg på, men jeg vet ikke om noen andre steder som har platespillere til under tusenlappen.

Men du har jo Numark spilleren, som har USB tilkobling og RCA utganger. Den koster vel ca 1500 på det rimeligste tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den de har på Clas skal være fullstendig katastrofalt elendig etter hva jeg har hørt av folk som har kjøpt den. Numark-spilleren har vel innebygget pickupforsterker? Uansett fikk jeg beskjed på hi-fi-center-kjeden som selger den at det ikke var noe å bruke penger på. Det synes jeg var bemerkelsesverdig ærlig siden de ikke hadde noe annet alternativ i den prisklassen og det dermed ikke ble noe salg på dem.

Sitter her med en finfin brukt platespiller jeg skaffet meg meget rimelig i dag. Budsjettet ditt kan gi deg noe bra brukt eller noe røtent nytt, så jeg ville nok trålt rubrikkannonsene først. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...