dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvem andre her liker bandet muse? og i såfall hva er deres yndlingssang fra det geniale bandet? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Med fare for å være enkel : Bliss eller New Born Matthew Bellamy har en vanvittig stemme! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du vet jo at jeg liker dem Har ikke noen spesiell favoritt blandt sangene de har egentlig, men det må bli noe fra Symmetry plata tror jeg Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har hørt en sang, og likte den sånn passe... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Du vet jo at jeg liker dem Har ikke noen spesiell favoritt blandt sangene de har egentlig, men det må bli noe fra Symmetry plata tror jeg visste jo det, men en er ikke nok og til deg kowalski, det finnes så vanvitig mange flere sanger enn bliss og new born.. hyper music f.eks er den beste etter min mening! alle sammen, last ned den! den er GENIAL! hør på bassen. litt engasjert :oops: :oops: Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jensemann: Jeg har både Showbiz og Origin of Symmetry på cd, liker de godt! Hyper Music er fin den. Men man har ikke tid til å høre på alle cd'er, så det blir stort sett til at jeg spiller de mest kjente når jeg en sjelden gang spiller Muse Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Muse rocker! jeg liker Muscle Museum veldig godt. nesten alle låtene er bra, bortsett fra unintended. den ble ødeagt av noen kompiser som absolutt skal synge med hver gang de hører den. GRUSOMT! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 vakke frekt ment mr.kowalski :smile: :smile: Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Skjønte det. Så ut som jeg var litt brå i teksten der ja, jeg er en uerfaren bruker vettu.. Mener å huske at Bellamy&co ikke er eldre en noenogtjue år, vet du noen om det? Er jo imponerende å lage sånn musikk når man har så få år på baken da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Vet. har allerede rukket å bli mitt favoritt band er ganske ny på forumet jeg og.. men muse er helt fantastiske Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 seff har jeg hørt om muse Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har hørt navnet før, men tror aldri jeg har hørt noe de har laga. Hvordan musikk spiller de? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tja.. kanskje denne beskrivelsen passer: Britisk støy-rock, litt pompøs og symfonisk innimellom. Gode melodier, særegen vokal og noen elektroniske lyder preger mange av sangene. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tja, De blir sammenlignet endel med Radiohead, men de er litt tyngre. mye gitar, litt barokk piano. ganske pent Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hmm, må nesten laste ned en sang av de da, siden beskrivelsen var litt syk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 gjør det cursed! du kommer så definitivt ikke til å angre... last ned følgende sanger: bliss, hyper music, plug in baby, new born, space dementia. etter å ha hørt på disse får du sannsynligvis hekta så da er det bare å kjøpe "origin of symmetry" Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nah, jeg angrer ikke men tror ikke jeg skal laste ned flere sanger av de for å si det sånn. Holder meg til metal av diverse slag. Lasta forresten ned Plug in baby og muscle museum. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Eg foretrekjer han deran sputnik æ da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kowalski: NICE avatar! Jeg elsker den filmen....Kubric på sitt aller beste Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Takk takk, Malcolm McDowell ser godt ut i avataren ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå