Gå til innhold

Kulturo: Trailer: The Incredible Hulk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At 2stk løper mot hverandre ? Da skal mange filmer være lik Matrix Revolutions ? :) De må da få lov til det.

 

De skal få lov, men det så veldig ut som "final battle" i Matrix 3, når de fighter i regnet.

Jeg tenkte vel egentlig mest på at de hoppet mot hverandre og skulle til å slå hverandre i trynet.

Lenke til kommentar
en huulken film så snart etter en annen?

siden det ikke er de samme skuespillerene, og de er mindre kjente er jeg skeptisk til denne filmen

Mindre kjente?!

Edward Norton, Liv Tyler, Tim Roth, Robert Downey Jr., William Hurt er ikke akkurat ukjente. Bare Liv Tyler der som ikke har oscar-nominasjon.

Jeg har langt større tro på denne en den dårlige 2003-versjonen. Louis Leterrier har ikke mange filmer på CV-en men interessante action-filmer er de alle han har gjort. Ang Lee er nok mer kjent som regissør av forrige Hulken, men Leterrier virker som et interessant valg.

At derimot kommer en film allerede 5 år etter forrige forsøk er litt merkelig, men den kommer nok til å selge og dermed kan den lett forsvares fra studioets side siden det er hva som til syvende og sist betyr mest.

Lenke til kommentar
en huulken film så snart etter en annen?

siden det ikke er de samme skuespillerene, og de er mindre kjente er jeg skeptisk til denne filmen

 

Presterte du å kalle Edward Norton for "mindre kjent", eller bare misforstår jeg? Hvis jeg ikke misforstår så burde du se mindre kjente filmer som "American History X" og "Fight Club"... (Det var også andre veldig kjente skuespillere med, bare sjekk selv)

 

Anyway, trenger vi en ny "Incredible Hulk"-film egentlig? Håper ikke denne filmen ødelegger ryktet til Edward Norton, for dette grenser nesten til lavmål synes jeg. Dog har han sikkert hatt det gøy under innspillingene, og han må jo få gjøre hva han vil.

 

Min personlige mening er uansett at hele "Hulken konseptet" best hører hjemme i animasjon og tegneserier. For man må ikke på død og liv filmatisere alle slike karakterer.

Endret av IIIvolt
Lenke til kommentar

Forrige hulken-filmen var jo ekstremt dårlig, så det skal godt gjøres å lage det dårligere enn det. De har i hvert fall fått med litt flere kjente skuespillere denne gangen, så det kan jo hende manuset holder mål. Bare bra at de ikke lager en fortsettelse på den forrige i hvert fall, da den bare kan gå i glemmeboken så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Traileren ser grei nok ut den. CGI'en er bra (umulig å få det helt perfekt når det er snakk om å sette en levende skapning inn der, men pyttsann). Lee gikk jo litt vel langt, hvor man faktisk kunne se porene til hulken. Atmosfæren i den versjonen er bare litt merkelig.

 

Når det kommer til hvorfor det kommer en ny film: De restarter "franchisen". Den blir kun relatert til den forrige på et mer løst nivå, litt likt hva Superman Returns var relatert til de to første supermannfilmene. Marvel har nå rettighetene til sitt eget verk (før laget de ikke sine egne filmer). I Marvel-universet er det Spider-Man, Fantastic Four, X-Men og Hulk som er de virkelig store heltene, på verdensbasis. Andre selskaper har rettighetene til de tre førstnevnte, men Hulk er nå tilbake hos Marvel. Det er naturlig at de startet filmkarrieren med sine to største helter (av de som de har rettighet til): Hulk og Iron Man. Begge filmene kommer nå i vår/sommer og de er knyttet opp mot hverandre. De eksisterer i samme univers. Dette fordi Marvel har store ambisjoner når det kommer til å lage film og ønsker en fremtidig Avengers film, bestående av Hulk, Iron Man, Ant-Man, Captain America og Thor. Det er mulig det blir filmer av de tre sistnevnte også, selv om det ikke er 100%.

 

Det som virkelig er spennende med The Incredible Hulk og Iron Man er hvilken stil de vil ha. Tidligere superheltfilmer er ofte endret til det ugjenkjennelige fordi Marvel ga fra seg den kreative kontrollen av eget verk. Dette slipper de nå og de vil lage filmer så tro mot originalen som det filmuniverset tillater, forhåpentligvis uten at det blir mindre troverdig. Marvel har muligens litt problemer der med The Incredible Hulk, da det ryktes at Ed Norton, som var involvert med manus, ikke er helt fornøyd med måten regissør (og folkene rundt) setter sammen det endelige produktet.

 

Jeg gleder meg en god del mer til Iron Man enn til The Incredible Hulk, men tror nok jeg vil være å finne på kinoen til begge filmene. Robert Downey Jr. skal for ordens skyld kun å finne i en liten scene i denne filmen, om han er med i det hele tatt. Han spiller som kjent Iron Man i filmen som kommer før Hulk (mai om jeg husker riktig). :)

Lenke til kommentar
Det Dotten Prøvde å si er..

 

Hulk ser ut som Hulk..

Iron-Man ser ut som Iron-Man

 

Alt er Ok i verden..

 

+ en hel del annet om en eller annen Marvel... Inlegget var visst myntet på avanserte filmtittere

 

Nah, myntet på tegneseriefanboys. Marvel er de som står bak Spider-Man, X-Men, Fantastic Four osv (spesielt Stan Lee sine verk). På den andre siden har vi DC som står bak Supermann, Batman, Wonder Woman osv. :)

Lenke til kommentar
Det Dotten Prøvde å si er..

 

Hulk ser ut som Hulk..

Iron-Man ser ut som Iron-Man

 

Alt er Ok i verden..

 

+ en hel del annet om en eller annen Marvel... Inlegget var visst myntet på avanserte filmtittere

 

Nah, myntet på tegneseriefanboys. Marvel er de som står bak Spider-Man, X-Men, Fantastic Four osv (spesielt Stan Lee sine verk). På den andre siden har vi DC som står bak Supermann, Batman, Wonder Woman osv. :)

 

Stan Lee og DC.... Akkurat. Tror jeg holder meg til Don Rosa, det synes jeg er gøy :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...