rvenes Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er nå delt førsteplass og mange er med i teten... Kven vinn til slutt? Følg med! 1. Hardware.no 1. Overklokking.no 1. Akamera.no 1. Barbara.no 1. Gamer.no 1. Sourcecode.no 1. Tull.no 1. Bruktmarkedet.no 1. Amobil.no 1. Windows.no 2. Ingen deltaker 3. Ingen deltaker Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Og dette var vitsen med hva? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Og dette var vitsen med hva? Frustrasjon antagelig. Det ser unektelig ut som om de som drifter forumet har kommet til et punkt hvor man ikke innehar nødvendig kunnskap / erfaring / kompetanse til å få gjort vedlikehold / oppgraderinger på en tilfredstillende måte. No Affence - de prøver sikkert hardt. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Alle disse sidene ligger på samme server, derfor er de nede samtidig... :-? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Og dette var vitsen med hva? Frustrasjon antagelig. Det ser unektelig ut som om de som drifter forumet har kommet til et punkt hvor man ikke innehar nødvendig kunnskap / erfaring / kompetanse til å få gjort vedlikehold / oppgraderinger på en tilfredstillende måte. No Affence - de prøver sikkert hardt. Hehe alltid moro å se denne typen poster tidlig på morgenen , da glemmer jeg at jeg er morgengretten og kommer på det faktisk finnes usannsynlige moroklumper på forumet her også husker jeg hvorfor jeg fortsatt leser her:) .. Det er rett og slett underholdende:) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Knegg... den blei starta for 1 dag sida... du mista den da!' Du kunne jo hatt mykje morro i går også! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det ser unektelig ut som om de som drifter forumet har kommet til et punkt hvor man ikke innehar nødvendig kunnskap / erfaring / kompetanse til å få gjort vedlikehold / oppgraderinger på en tilfredstillende måte. No Affence - de prøver sikkert hardt. TTT (ting tar tid) her skal problemene fikses, testes og så kan "publiseres" og for ikke å glemme en 50-60% debugging. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 [Hehe alltid moro å se denne typen poster tidlig på morgenen , da glemmer jeg at jeg er morgengretten og kommer på det faktisk finnes usannsynlige moroklumper på forumet her også husker jeg hvorfor jeg fortsatt leser her:) .. Det er rett og slett underholdende:) Sjamerende hvor lite som skal til for å more enkelte. Om kunnskapen vedr. drift her er veldig høy så har det på ingen måte gjenspeilt seg i de siste ukers problemer. Det er derfor 100% legitimt å sette spørsmålstegn ved ulike sider av driftingen. Desverre........ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Kan ikkje gjere anna enn og bumpe denne tråden, med alt det som skjer med forumet i det siste. Det er jo støtt og staidgt nede. Og ikkje ta fleire sånne trix med og slette poster! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 kan ike engang lese mine egne poster... Dagen er ikke fullkommen uten... et hw.forum som er nede. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 *synger* "Eeeet forum er neeeeede, men minnene om det består...." Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 I dag har det vært ekstremt Lenke til kommentar
knatten Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Vi har hatt et problem med to av våre kraftigste servere samtidig. En ny server er på vei, men det tar tid å få levert, installert og testet et system før det settes i produksjon. Vi har nå foretatt en liten oppgradering av forum-serveren som vi håper skal hjelpe. Forøvrig vil jeg beklage de problemene som har vært med forumet, vi gjør hva vi kan for å rette opp i det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg kan opplyse om at det jobbes i kulissene med litt av hvert. Blandt annet en del feilsøking, også er det planlagt et skifte av server som jeg ikke er sikker på hvor langt de har kommet med. Det har samtidig vært en del uhell som diskkræsj osv i det siste som har gjort ting ennå tregere og dermed lettere å få overbelastning på den nåværende serveren. Ueland kan sikkert gi en bedre besrrivelse av meg som så sitter i andre enden av landet i forhold til ueland og serveren. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hos meg så har jo hw.no bare hvert nede 3 ganger idag... minst... og sånn har det vært mye av i det siste!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå