Gå til innhold

VM i Nedetid

Anbefalte innlegg

Det er nå delt førsteplass og mange er med i teten... Kven vinn til slutt?

Følg med!

1. Hardware.no

1. Overklokking.no

1. Akamera.no

1. Barbara.no

1. Gamer.no

1. Sourcecode.no

1. Tull.no

1. Bruktmarkedet.no

1. Amobil.no

1. Windows.no

2. Ingen deltaker

3. Ingen deltaker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og dette var vitsen med hva?

Frustrasjon antagelig. Det ser unektelig ut som om de som drifter forumet har kommet til et punkt hvor man ikke innehar nødvendig kunnskap / erfaring / kompetanse til å få gjort vedlikehold / oppgraderinger på en tilfredstillende måte.

No Affence - de prøver sikkert hardt.

Lenke til kommentar
Og dette var vitsen med hva?

Frustrasjon antagelig. Det ser unektelig ut som om de som drifter forumet har kommet til et punkt hvor man ikke innehar nødvendig kunnskap / erfaring / kompetanse til å få gjort vedlikehold / oppgraderinger på en tilfredstillende måte.

Hehe alltid moro å se denne typen poster tidlig på morgenen , da glemmer jeg at jeg er morgengretten og kommer på det faktisk finnes usannsynlige moroklumper på forumet her også husker jeg hvorfor jeg fortsatt leser her:) .. Det er rett og slett underholdende:)

Lenke til kommentar

Det ser unektelig ut som om de som drifter forumet har kommet til et punkt hvor man ikke innehar nødvendig kunnskap / erfaring / kompetanse til å få gjort vedlikehold / oppgraderinger på en tilfredstillende måte.

TTT (ting tar tid)

her skal problemene fikses, testes og så kan "publiseres"

og for ikke å glemme en 50-60% debugging.

Lenke til kommentar
[Hehe alltid moro å se denne typen poster tidlig på morgenen , da glemmer jeg at jeg er morgengretten og kommer på det faktisk finnes usannsynlige moroklumper på forumet her også husker jeg hvorfor jeg fortsatt leser her:) .. Det er rett og slett underholdende:)

Sjamerende hvor lite som skal til for å more enkelte. ;)

Om kunnskapen vedr. drift her er veldig høy så har det på ingen måte gjenspeilt seg i de siste ukers problemer. Det er derfor 100% legitimt å sette spørsmålstegn ved ulike sider av driftingen. Desverre........ :shrug:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vi har hatt et problem med to av våre kraftigste servere samtidig. En ny server er på vei, men det tar tid å få levert, installert og testet et system før det settes i produksjon. Vi har nå foretatt en liten oppgradering av forum-serveren som vi håper skal hjelpe. Forøvrig vil jeg beklage de problemene som har vært med forumet, vi gjør hva vi kan for å rette opp i det.

Lenke til kommentar

Jeg kan opplyse om at det jobbes i kulissene med litt av hvert. Blandt annet en del feilsøking, også er det planlagt et skifte av server som jeg ikke er sikker på hvor langt de har kommet med. Det har samtidig vært en del uhell som diskkræsj osv i det siste som har gjort ting ennå tregere og dermed lettere å få overbelastning på den nåværende serveren.

Ueland kan sikkert gi en bedre besrrivelse av meg som så sitter i andre enden av landet i forhold til ueland og serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...