Gå til innhold

Cod4 - PS3 - Stort problem - noen som kan hjelpe?

Nacky

Anbefalte innlegg

Hei

Etter å ha lastet ned den siste patchen på ps3 og cod4, har jeg fått et stort problem.

Vel, etter å ha logget inn og startes spillet går jeg som vanlig inn på "Find Game", etter å ha gjort dette kommer denne beskjeden "Downloading game settings", noe som ikke er uvanlig, så derfor bare venter jeg. Etter en time, står det det samme. Noen som har det samme problemet eller kan hjelpe meg? Dette har aldri skjedd før, så det er en stor mulighet for at det skjedde noe galt under downloadingen av patchen.

På forhånd takk, mvh Nacky..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Infinity Wards servere er jo stasjonert i Pakistan. Pakistanske gutter og jenter som pisser på hovedserverne er ikke noe gøy. De pisser jo tross alt overalt.

Men fra spøk til alvor. Dette er et ganske kjent problem hos mange. Selv skjedde det med meg for noen måneder siden, men ble dag for dag bedre. Bare å vente og se! ;)

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar
Sier bare 3 ord: dårlig multi-player

Jeg har det problemet hele veien. Forbanna taperspill :p

mon tro hva problemet er, jeg har aldri hatt det problemet med å komme inn, men hendt jeg har detti ut av spillet noen ganger, men ikke så ofte at det er plagsomt..

Lenke til kommentar
Det hender dette skjer med meg, og da bare slår jeg av og på ruteren til internett, og da funker spillet med en gang igjen! Verdt et forsøk.

Skal prøve det :thumbup: Funka igår(en match), men det var vist bare et engangstilfelle, har samme problemet idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...