Nacky Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei Etter å ha lastet ned den siste patchen på ps3 og cod4, har jeg fått et stort problem. Vel, etter å ha logget inn og startes spillet går jeg som vanlig inn på "Find Game", etter å ha gjort dette kommer denne beskjeden "Downloading game settings", noe som ikke er uvanlig, så derfor bare venter jeg. Etter en time, står det det samme. Noen som har det samme problemet eller kan hjelpe meg? Dette har aldri skjedd før, så det er en stor mulighet for at det skjedde noe galt under downloadingen av patchen. På forhånd takk, mvh Nacky.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Har du prøvd reinstall? jeg vet at det medfører til tap av CoD4 spillerprofilen din, men det er uansett verdt et forsøk... Endret 23. mars 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Kunne jo prøvd, men venter heller å ser om det fikser seg selv, før jeg er helt desperat. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Såpass har jeg prøvd Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Klikker det helt, eller bare tidvis? Sliter med samme problemet, samt at jeg alltid blir logget av PSN en gang hver gang jeg starter spillet på nytt. Men så virker det. Rimelig snåle greier. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Infinity Wards servere er jo stasjonert i Pakistan. Pakistanske gutter og jenter som pisser på hovedserverne er ikke noe gøy. De pisser jo tross alt overalt. Men fra spøk til alvor. Dette er et ganske kjent problem hos mange. Selv skjedde det med meg for noen måneder siden, men ble dag for dag bedre. Bare å vente og se! Endret 23. mars 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Nå fikk akkurat til å spille en match, så det er vel bare spørsmål om tid tror jeg. Men kjipt å gå dager/uker uten. Men, men :!: Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Sier bare 3 ord: dårlig multi-player Jeg har det problemet hele veien. Forbanna taperspill Endret 24. mars 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sier bare 3 ord: dårlig multi-playerJeg har det problemet hele veien. Forbanna taperspill mon tro hva problemet er, jeg har aldri hatt det problemet med å komme inn, men hendt jeg har detti ut av spillet noen ganger, men ikke så ofte at det er plagsomt.. Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det hender dette skjer med meg, og da bare slår jeg av og på ruteren til internett, og da funker spillet med en gang igjen! Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Det hender dette skjer med meg, og da bare slår jeg av og på ruteren til internett, og da funker spillet med en gang igjen! Verdt et forsøk. Skal prøve det Funka igår(en match), men det var vist bare et engangstilfelle, har samme problemet idag. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sier bare 3 ord: dårlig multi-playerJeg har det problemet hele veien. Forbanna taperspill Tull! Ikke spillet det er noe feil med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå