Refi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hvorfor roper vi Arne på TG?? Vil ha full forklaring!! heh Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Arne er maskotten til TG. Har egen sang. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) det var en kar som het arne på TG for noen år tilbake, og morra hans hadde med seg sovepose og mat til han..hun dyttet vekk noen vakter og strena opp på scena, gærne kjærringa:P og skrek ARNE!! ARNE!! også startet noen andre å rope arne også...hva jeg har hørt:)her står det også noe^^ Endret 23. mars 2008 av IronMartin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva i all verden er Arne-roping, spør du kanskje. Arne-fenomenet går kort og greit ut på at én deltaker roper på Arne, deretter tar en annen deltaker over stafettpinnen og i løpet av kort tid høres det Arne-rop over hele hallen. Eller som i tilfellet med demonstrasjonstoget, over hele Hamar sentrum. Arne har nærmest blitt TGs maskot. Det er ingen ekte person, men allikevel har vi alle et forhold til han. Hvis du vil lese mer om Arne-fenomenet, anbefaler jeg en titt på side 6 av TheNewsGathering nr. 2 (PDF-fil, 14 MB). Kjelde: http://www.hardware.no/artikler/tg08_2500_...asjonstog/49928 Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror nok han lurte på historien bak Arne, ikke at han er maskoten... Les side 6: http://www.gathering.org/tg08/files/newsle...ring_lowres.pdf Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ropte dere ARNE på TG i fjor da? Eller var det en tradisjon som plutselig ble tatt opp igjen? Jeg la merke til det på cola-tavla også. Der stod det noe sånt som: "Dusjene er åpne 24/7, og Arne vil at du skal bruke de." 1 Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Arne er bare fiksjon. Var en rekke i TG 02 som bare begynte å rope arne. Og med årene har folk bare slengt rundt historier om at han skulle være med i compo og de ropte arne på høytaleranlegget osv. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er noe rare greier. Tror ikke man kommer til bunns i mysteriet, er bare mange forskjellige teorier. ARNEEEEEEEE!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Refi Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg hviste ikke hva jeg skulle tro, fordi alle vennen mine sier noe forskjellig. Men jeg tror at arne bare er funnet opp, men det er ikke sikkert. Den Arne sangen er are helt råå!! Endret 23. mars 2008 av manidress Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 jeg er gankse sikker på det at arne. er en kar som har vært med på tg alle åra. og første året så var han skikkelig klovn. så neste år når han kom skreik alle arne. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er jo et titalls historier om hvorfor Arne startet. Trur nok ingen veit nøyaktig hvordan og hvorfor. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det starta i alle fall i 2001. I was there. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har på følesen at alle på HW vil si hvorfor vi roper arne ,Men hvem av de forklaringene er sanne?? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Etter hva jeg fikk med meg var det en som ropte etter en kompis som het Arne, så begynte folk å rope Arne tilbake. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Finnes nok kanskje like mange forklaringer som deltakere på TG.. Velger å ikke oppgi noen forklaring, lengre. De fleste har vel hørt om den jeg har å komme med allikevel Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 det er og blir værende et mysterium... Ingen vits å undres over det engang! Arne er TG guden! Lenke til kommentar
lastbreath Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Vel, etter hva jeg har hørt, så er det fordi en som het Arne, var på TG, også kom foreldra hans engang fordi han hadde glemt tannbørste, tannkrem og det der, så de kom og sto i inngangen mens det ble ropt opp på høytalerne "Arne, moren og faren din står i inngangen med tannbørsten osv, og da mener jeg og huske at han ikke turte det, så derfor har vi ropt "ARNE" på TG de siste åra Lenke til kommentar
skav Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette startet faktisk helt tilbake i 96. Husker jeg ikke helt feil har det sitt opphav i Bare egils band: Arne går mot døra, som ble spilt hyppig i 96. Når det i tillegg var fritt frem for hva du kunne ta med av anlegg så ble det sport i å spille så høyt som mulig og låta var Arne Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Var på tg i år for fjerde gang på rad, og merket at Arne-ropene var færre og langt i fra så "imponerende" som årene før. En trend som begynner å dø ut, kanskje? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Her har du videon som gir deg alt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå