Gå til innhold

Bk- Frå Standalseidet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarar.

Ustedalen: Hehe.. nei det er ikkje alltid like lett å få alle til å sitte igjen med noko voldsomt. Er sjølv ganske fornøgd og har heilt bevisst ikkje gjort noko med verken bru eller busker. Tenk så kjedelig det ville vore uten brua og buskene.. :p

Brua og veien er tatt med for å skape enda meir djupne og dimensjon i bildet.

Er det noko du syns eg burde gjort annaleis ettersom du syns det vart kjedelig? Liksom ikkje så mykje anna eg kjem på. Eg har forsåvidt eindel andre bilde frå turen med utsnitt som ligg lenger opp mot fjellsidene, der du ikkje får med dei "forstyrrande" elementa.

Lenke til kommentar

Det skal nevnes at jeg er ganske kresen på bilder, og jeg skriver det jeg selv mener. Du må for all del ikke ta det ille opp.

Jeg kan ikke akkurat svare på hva jeg ville gjort for å forbedret bildet. Du har fått ett pluss for lyset (noe jeg sjeldent gir, enten på mitt eget eller andres foto). Jeg tror jeg ville prøvd med et annet utsnitt, hvor du kanskje hadde mer av fjellet og mindre av veien.

Altså, det er vanskelig å si uten at jeg har vært der, og det er heller ikke sikkert at jeg hadde fått til ett bedre foto enn deg.

Men jeg må si at veien og bruen ødelegger for "naturopplevelsen" jeg får av bildet.

Lenke til kommentar

Hehe, nei tek det ikkje ille opp. Ber om konstruktiv kritikk, og sjølv om at det er greit å få skryt så er det ikkje det ein lærer av. For meg syns eg det var greit å ta med brua mm i dette bildet, samtidig så har eg ein drøss med bilde frå samme turen som det ikkje er med noko anna enn natur på.

Ein kamerat som var med på turen har forresten fått veldig mykje skryt for eit veldig likt bilde her.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er litt spesiell, jeg vet det. Jeg vet jeg er veldig kritisk til bilder. For å være helt ærlig så har jeg aldri vært skikkelig fornøyd med ett bilde jeg selv har tatt, men det er også det som drar meg videre. Jeg finner alltid ting å pirke på og å rette opp i.

Også når det kommer til naturbilder så har jeg veldig sansen for fine-art bilder. Bildene skal gjerne være litt mer kunstneriske enn helt vanlige naturbilder.

Altså, jeg sier bare hva jeg synes kunne blitt gjort annerledes. Det er etter min smak, og min smak er ekstrem. Og siden folk legger inn bildet til kritikk, gir jeg dem akkurat det - kritikk. Det er det man lærer av, selv om dine meninger er helt annerledes enn en annen ens. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker bilde veldig godt, men jeg er en av de få som faktisk liker vintern bedre en sommeren... Synes du har catchet omgivelsene bra, selvom jeg ikke har vært der! Synes heller ikke broen å veien forstyrrer, tvert imot.

Det er etter min smak, og min smak er ekstrem. Og siden folk legger inn bildet til kritikk, gir jeg dem akkurat det - kritikk. Det er det man lærer av, selv om dine meninger er helt annerledes enn en annen ens. :)

Det er jo det som er så fantastisk, at vi alle har hver vår smak, og forskjellige erfaringer.

Det er det jeg liker veldig godt med dette forumet, fotogjengen her er satt sammen av så veldig mye forskjellig folk(ikke ment negativt på noen måte) som gjør at vi får vite det fra veldig forskjellige personer med helt forskjellig smak! Og kan diskutere mye forskjellig! Cred til alle her ;)

Endret av Eirikant
Lenke til kommentar

Bra bilde! Synes broen og veien passer veldig godt i bilde. Blir litt mer å se på, altså det gir dybde til bildet. Istedenfor mange andre naturbilder som man kan si "ja det var fint" og det er alt synes jeg dette bildet gir litt mer. Kan ses på en stund og enda være spennende og fint. Broen,veien,fjellene og skyene passer flott sammen synes jeg :)

Har du redigert det mye ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...