Janerikn Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Hei! Nå vet jeg ikke om dette er postet i rett forum, men jeg poster uansett. Jeg kobler nettopp laptopen min (Acer Aspire 5103) til TVn min (Tatung 32" MCAK). Men når jeg skal spille av filmer (720p, blu-ray filmer) så hakker det. Det gjorde det forsåvidt også før jeg koblet det til TVn. Noen som vet hvordan dette kan fikses? edit: Har prøvd i mange spillere. BSplayer, Media player classic, WMP.. Endret 23. mars 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ingen som har kjennskap til mitt problem? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ingen som har kjennskap til mitt problem? har vert borti de samme problemet med Tven min, det hakke litt... jeg er ikke sikker på ka en ska gjer for å fikse de, men ej trur de kan ver at fps på filmen du spiller og tven din ikke har 24p. eller så kan du teste å stille instillingene på pcen din, velg riktig oppløsning Hz osv..;D står i Bruker Guiden mener jeg på Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 sikker på at PC-en din er sterk noe til å kunne kjøre Blu-ray filmer? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Det er jeg sikker på. Hadde en blu-ray film en gang som jeg skulle se, og det hakket, akkurat det samme. Da fikk jeg hjelp av en fyr og jeg såg filmen uten problemer. Men var visst bare på den filmen eller noe. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Prøv en av disse to mediaspillerne: Core Media Player VLC http://www.matroska.org/downloads/windows.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå