espenae Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) hei lurte på om noen kunne hjelpe meg med å gjenopprette min pc får ikke f11 til å virke har dere noe tips om hvordan jeg kan gjenopprette min pc då? via et program eller noe sånt Endret 23. mars 2008 av espenae Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) hei lurte på om noen kunne hjelpe meg med å gjenopprette min pc får ikke f11 til å virke har dere noe tips om hvordan jeg kan gjenopprette min pc då? via et program eller noe sånt Siden du skal gjenopprette ved å trykke F11, regner jeg det er en HP laptop. Dersom ikke dette fungerer har du sannsynligvis slettet gjenopprettingspartisjonen. Om dette stemmer må du bestille recovery-sett fra www.best2serve.com, fra HP. De koster ca kr 300,- Endret 23. mars 2008 av Raslefu Lenke til kommentar
espenae Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 hei lurte på om noen kunne hjelpe meg med å gjenopprette min pc får ikke f11 til å virke har dere noe tips om hvordan jeg kan gjenopprette min pc då? via et program eller noe sånt Siden du skal gjenopprette ved å trykke F11, regner jeg det er en HP laptop. Dersom ikke dette fungerer har du sannsynligvis slettet gjenopprettingspartisjonen. Om dette stemmer må du bestille recovery-sett fra www.best2serve.com, fra HP. De koster ca kr 300,- jeg har packard bell maskin men har vært hos en data ekspert før då virket f11 kanppen Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det kan faktisk være F10 når det er PB Lenke til kommentar
espenae Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Prøv alle oki jeg får bare sitte igang å prøve jeg då Lenke til kommentar
espenae Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Prøv alle oki jeg får bare sitte igang å prøve jeg då takk for tipset jeg trykte f8 f9 f10 f11 når jeg statet opp så kom jeg inn på en liste hvor jeg kunne gjenopprette min pc Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bra, da ordner det seg i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå