Gå til innhold

Tur til Ibiza

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er en gjeng 18 og 19-åringer som har tenkt å ta en sydentur til sommeren for å feste fra oss. Vi har sett litt rundt, og synes de "vanlige" stedene som IOS og Magaluf er nokså dyre å reise til. Derimot fant vi billige turer til Ibiza, og lurer på hvilke tanker/erfaringer som er rundt Ibiza som partysted for 19-åringer. Er det noe å satse på?

EVT. andre reisemål?

Takk for svar! :thumbup:

Endret av Bluetooth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Vi er en gjeng 18 og 19-åringer som har tenkt å ta en sydentur til sommeren for å feste fra oss. Vi har sett litt rundt, og synes de "vanlige" stedene som IOS og Magaluf er nokså dyre å reise til. Derimot fant vi billige turer til Ibiza, og lurer på hvilke tanker/erfaringer som er rundt Ibiza som partysted for 19-åringer. Er det noe å satse på?

EVT. andre reisemål?

Takk for svar! :thumbup:

IOS er relativt billig, mens Ayia Napa er spesielt dyrt.

Ibiza aner jeg ingenting om dessverre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
ibiza har tapt seg veldig. Ayia napa på kypros derimot!

Ibiza er bedre enn noen sinne. Ayia napa er like stusselig som det alltid har vært.

Smak og behag går jeg ut fra. Jeg synes ayia napa var et stusselig turisthøl for ravende fulle 17-årige skandinaviere, totalt blottet for særpreg og sjarm. Ikke at ibiza er fult av historie og sjarm, men ibiza har liksom sin egen greie. Verdens største diskoteker og hedonistisk stemning. Mye narkotika og ufyselige briter, men ville fortsatt valgt ibiza any day. Veldig dyrt også, skal sies.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ibiza er bedre enn noen sinne. Ayia napa er like stusselig som det alltid har vært.

Smak og behag går jeg ut fra. Jeg synes ayia napa var et stusselig turisthøl for ravende fulle 17-årige skandinaviere, totalt blottet for særpreg og sjarm. Ikke at ibiza er fult av historie og sjarm, men ibiza har liksom sin egen greie. Verdens største diskoteker og hedonistisk stemning. Mye narkotika og ufyselige briter, men ville fortsatt valgt ibiza any day. Veldig dyrt også, skal sies.

Det er ikke mange 17-årige skandinaviere på ayia napa. Lurer på hvor du har det fra.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Det er ikke mange 17-årige skandinaviere på ayia napa. Lurer på hvor du har det fra.

Det er vel ikke noen andre steder enn Bulgaria og Agia napa du finner så mange jenter/gutter fra skandinavia under 20?

Jeg stikker en tur innom Ibiza i neste uke.. kan rapportere ;):D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...