ufftest Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg trenger hjelp med et styrestrømskjema. der man kan starte og stoppe motoren fra 2 steder. det er lenge siden jeg har drevet med automatikk, eneste jeg har kontroll på er dreieretningsvender og sånt men her står jeg fast. Endret 23. mars 2008 av ufftest Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Velkommen til forumet! start og stopp fra to steder er lett stopp bryteren må være i serie, mens startbryteren må være i paralell Endret 23. mars 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
ufftest Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Velkommen til forumet!start og stopp fra to steder er lett stopp bryteren må være i serie, mens startbryteren må være i paralell takk for det, men jeg lurte på om det var noen som kunne være behjelpelig med og tegne det inn på skjemaet mitt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Dette er løsningen jeg kom fram til. Jeg anbefaler deg å tegne skjema på nytt, slik at det blir ryddigere. Også burde du prøve å forstå det skikkelig, for på en eksmane er det ikke sikkert du har stort annet enn ditt eget hode til hjelp. Du må også ha en ledning fra A2 på kontaktorspolen til L2/N. Glemte å tegne den inn . Endret 24. mars 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
ufftest Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Dette er løsningen jeg kom fram til. Jeg anbefaler deg å tegne skjema på nytt, slik at det blir ryddigere. Også burde du prøve å forstå det skikkelig, for på en eksmane er det ikke sikkert du har stort annet enn ditt eget hode til hjelp. Du må også ha en ledning fra A2 på kontaktorspolen til L2/N. Glemte å tegne den inn . Tusen takk, pleier som regel og tinne det ut av meg selv men finner ikke den gode gamle automasjonsboka mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå