Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Grei ungdomsbil tips?

Anbefalte innlegg

Toyota e jo superdriftsikre biler. Motorene går te du skyter dei, og tilogmed då går dei nok litt til. Men som mange andre biler ruster dei. Bli ikkje overrasket om motoren står igjen aleine og putrer på bakken mens bilen e rustet vekk.

Volvo og e biler som går langt og lenge, med unntak av rust her og. Men dyrere i drift, og dei eldre modellene e kjent som meget tørste, spess turbomodellene. Fantastiske biler å skru på.

Gamle opeler og ruster, Ein kompis av meg hadde ein omega som vi bare kallte flekke pga rustflekker og hull stort sett over allt, men motorene e gode og ganske spreke, vertfall dei eg har prøvd..

Egentlig så e rust eit problem i norge...såå. men finn deg ein bil du kan bulke..tru meg, du gjør det;) (sannsynligvis) enten noken bulker i deg eller du bulker i andre...heilt normalt...

Om noen bulker i deg har det vel ikke noe å si hvilken bil du kjører? Dette må uansett føreren av den andre bilen betale. Synes forøvrig det er teit å si at en fersk sjåfør skal kjøpe seg en skraphaug, tross alt noen som SER SEG FOR der dem kjører og rygger...

Helt enig med deg der Bmw m3!. harnte bulka enda jeg! :D.. hehe.

Rikti nok har jeg vært med i en alvorli ulykke men det varnte jeg som kjørte.. hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Toyota e jo superdriftsikre biler. Motorene går te du skyter dei, og tilogmed då går dei nok litt til. Men som mange andre biler ruster dei. Bli ikkje overrasket om motoren står igjen aleine og putrer på bakken mens bilen e rustet vekk.

Volvo og e biler som går langt og lenge, med unntak av rust her og. Men dyrere i drift, og dei eldre modellene e kjent som meget tørste, spess turbomodellene. Fantastiske biler å skru på.

Gamle opeler og ruster, Ein kompis av meg hadde ein omega som vi bare kallte flekke pga rustflekker og hull stort sett over allt, men motorene e gode og ganske spreke, vertfall dei eg har prøvd..

Egentlig så e rust eit problem i norge...såå. men finn deg ein bil du kan bulke..tru meg, du gjør det;) (sannsynligvis) enten noken bulker i deg eller du bulker i andre...heilt normalt...

Om noen bulker i deg har det vel ikke noe å si hvilken bil du kjører? Dette må uansett føreren av den andre bilen betale. Synes forøvrig det er teit å si at en fersk sjåfør skal kjøpe seg en skraphaug, tross alt noen som SER SEG FOR der dem kjører og rygger...

Vel, statistikken viser nå at det er flest ulykker blandt unge førere. Og hva om noen ikke dulker borti deg, og det er du som er litt uheldig og plutselig ikke har sett vikeplikt skikltet, er mer morsomt og knuse sia på en gammel sur golf, der det bare er og sparke ut bonkelen igjen, flire og kjøre videre, istedenfor og kjøpe en ny audi a4 2004 modell som koster skjorta og når det skjer så gråter du nettene lange fordi at du kræsja den..

Jeg kjøpte meg et gammelt vrak til og begynne med, så jeg ikke trenger og pisse i boksa om det kommer en ripe her og der. Første bilen min kan jeg krasje, bulke og totalhavre. Når jeg har nok erfaring, og ser at jeg ikke krasjer, da ville jeg gått for noe mer dyrt.

Men, det er nå min mening.. Er ikke min bil og mine penger så, for all del..

Lenke til kommentar

Om man kjører en såpass ny og dyr bil har man gjerne råd, og går for, fullkasko og da er det ikke noe problem... Har selv en rimelig kjip bil jeg ga 14 000 for som førstegangsbil, og denne rævkjører jeg.. Denne kjøpte jeg fordi jeg ikke hadde råd til noe bedre. Hadde jeg hatt 50 000 å bruke hadde jeg lett brukt alt på en rimelig fin BMW.

Lenke til kommentar
Chrystler stratur er et godt valg til deg som ung , her har jeg et eksempel som jeg fant på finn. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12...amp;WT.svl=Link

Jeg ser på en person som bare krysser av på måfå i annonsen (både elektriske seter med og uten memory, man ser tydelig at denne bilen har manuelle seteinnstillinger) og som ikke gidder å vaske bilen før han tar bilder av bilen som en mindre bilkyndig og bilinteressert person. Ergo kan du banne på at for denne personen er bilen bare et fremkomstmiddel og den er garantert ikke tatt godt vare på. Videre er Crystler Stratus en ORDENTLIG MØKKABIl, så den kan på ingen måte ansees som en anbefalingsverdig bil.

Lenke til kommentar
Stratusèn er ikke noe møkkabil!!!

den er drit god å kjøre....har ikke prøvd selv,.,.,mn har en kompis som sier den er god å kjøre,.,.,!!

God å kjøre hvis den går ja. Men å ha en bil som er god å sitte i hjelper lite om man står stille..

Lenke til kommentar

Jo, det er en møkkabil. Foreldrene mine hadde en for lenge sia.. (de bytter bil nesten 2 ganger i året).

Den var helt jævli, Verkstedet hele tiden.. De hadde den i 7 mnd. Fra den var ny altså. Tenk a. Når bilen er på verkstedet 5 ganger pga feil på 7 mnd da er det IKKE noen bra bil!.. Og man ser på denne annonsen at denne bilen ikke er noe å ambefale.. hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...