Gå til innhold

Problemer med Halo 3

Nimrad

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en brukt 360 med halo. Nå sitter jeg og spiller og opplever overraskende ofte at spillet henger seg. Lyden forsvinner plutselig i 2 sekund med litt mellomrom, og spillet henger seg helt opp i 30-60 sekund innimellom. Noen som har peiling på hva som er galt?

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp kjøpt meg en brukt 360 med halo. Nå sitter jeg og spiller og opplever overraskende ofte at spillet henger seg. Lyden forsvinner plutselig i 2 sekund med litt mellomrom, og spillet henger seg helt opp i 30-60 sekund innimellom. Noen som har peiling på hva som er galt?

Hvis det henger seg opp men kommer tilbake, kan det være spillet?

Prøv andre spill, evnt demoer.

Hvis det var konsollen ville jeg satsa på at bilde frøys (pga varme/dårlig kontakt mellom hardware komponentene) og du måtte restarte for så å spille vidre.

Kan jo seff være konsollen å, men har i alle fall ikke merket "opphenging" i spill på 360 som jeg husker. Bare frysing og svart skjerm.

Lenke til kommentar

Og hver gang det kommer opp "loading" så stopper den i 0,5-1 sek.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spesielt når hun dama i blått kommer opp og snakker på skjermen så hakker alt hun sier og stopper midt i
Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

kjente du han du kjøpte maskina av?Dette kan jo være grunnen til at vedkommende solgte den.......:/

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Testa Halo 3 for morro nå, merker det samme anngående lyden, den blir borte eller kommer senere enn den skal osv, skjønner ikke det, da musikk, andre spill funker utmerket og når jeg spilte spillet før, var det ikke noe problem da heller..

Men da er det spillet som er problemet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...