Explorer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Er nå eier av en Amoi 37" LCD TV, som jeg har hatt i halvannet år eller så. TVen har forsåvidt vært helt grei, men hver eneste gang jeg er hjemme hos mine foreldre å ser deres Samsung LE40N87BD så blir jeg litt forbløffet over hvor mye bedre bildet er. Er tildels plaget med mye blødning av baklys og bildet blir utrolig utydelig i mørke scener på min skjerm, derfor har nå fått litt lyst å kjøpe ny TV, gjerne fra Samsung når de kommer med nye modeller om et par måneder.. Mitt spørsmål: Er det verdt det? Hvor mye kan jeg forvente å få for TVen jeg nå har om jeg selger den? Vil anta at den ikke er så veldig mye verdt, men er jo for galt å kaste den.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvor mye penger vil du bruke. Og synes du 37" er passelig størrelse. Blir 32" for lite, eller 40-42" for stort? "Bløding" av baklys er et vanlig problem på billige LCD tver. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Grunnen til at jeg kjøpte 37" da jeg kjøpte TV var at det akkurat passet inn i reolen min (med ca 2 cm klaring på hver side). 40" hadde vært veldig fint, men da tror jeg at jeg må finne frem en sag, men blir ihvertfall i det laget (37-40"). Pris vil jeg vel anta 10-12 000, minus eventuelt jeg kan få ved å selge skjermen jeg har til noen som bare ønsker en billig skjerm. Var nok et dårlig tidspunkt å kjøpe, da jeg kjøpte (gav vel omkring 13 000 for Amoi-TVen), men måtte ha noe ettersom jeg satt med en 13" bilderørsskjerm fra den gang det ble brukt dreiekondensatorer for tuning. Edit: Innlegg nr. 1000 Endret 23. mars 2008 av Explorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå