mr.Lewis Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg skulle ordne litt i den gamle pc'en min, så da tok jeg ut alle LED ledningene. Men da tenkte jeg ikke på at de skal tilbake på samme sted. Nå når jeg har puttet dem tilbake. (virker ikke sånn) så vil ikke pc'en starte. Jeg har satt sammen en pc før og da gikk det fint med de ledningene, men nå vil den ikke starte. Noen som kan hjelpe? PC-specs som jeg kan: MMS cpu elrno 233 mhz - intel 64 mbram tror jeg (er ikke sikker på ram type egentlig.) 6gb harddisk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 satt de riktig?. satt de opp ned? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du har bruksanvisningen til hovedkortet står det der hvordan de skal stå, men det står vel også på selve hovedkortet. Husk å sett dem rett vei. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 du har vel satt power leden feil plass eller noe :o Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Alle LED'ene? Som i "mer-enn-to"? Du har ikke tatt litt for mye, sånn som power-knappen, og satt den tilbake på feil sted, da? Lenke til kommentar
mr.Lewis Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 jeg fant fram bruksanvisningen. Og satte inn de LED kablene jeg har inn der det sto at de skulle... Funka ikke mulig jeg har greid å ødelegge noe... Ar`Kritz: ja jeg tok ut alle de 5 LED kablene som sto i der... power, hdd, reset, speaker og en som det ikke sto noe på... mulig det er sistnevnte jeg har satt feil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ikke glem å sette dem riktig vei, da tenker eg på +og -. Ta og se i manualen hvilken vei de skal stå. Lenke til kommentar
mr.Lewis Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 ja vet. har gjort det funka ikke da heller... vet ikke om jeg gidder å prøve å få liv i min gamle boks mer... skal kjøpe nytt snart allikevel. så jeg tror jeg legger det på is og venter på en som kan sakene sine takk for hjelpen da hvertfall til dere alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå