Gå til innhold

Erfaring med daglig automatisk fotografering?

Anbefalte innlegg

Hei,

Hei, jeg bor på Vestlandet og har en flott utsikt.

Jeg ønsker å ta 365 bilder (dvs. ett bilde pr dag) fra en fast montasje i ett års for å fange endringene i vær og årstider. F.eks. ett bilde hver dag kl 1100.

Hva slags utstyr bør jeg ha?

Finnes det kameraer som har slik innstillinger? Hva slags type anbefales?

Eller bør jeg satse på WEB kamera & PC? Hvilken type kamera og programvare anbefales?

Hilsen Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant idé her, jeg tror at en her i forumet har gjort det neste samme før. Han filmet en gang i hver måned.

Du bør satse på kamera, istedenfor webcam. Webcam gir bare dårlig kvalitet, men hvilket kamera. Kanskje lurt å ramse opp ditt budsjett til det?

Lenke til kommentar

Det er fleire måtar å gjere det på. Ein kan bruke eit videoredigeringsprogram, som Windows Moviemaker, importere bileta, leggje på tidslinja og eksportere. Ein ting ein bør gjere før ein importerer er å endre standardlengda til importerte bilete. Denne ligg gjerne på 5-6 sekund, noko som er altfor mykje. I Moviemaker endrer ein dette ved å gå til (i Vista) Verktøy --> Alternativer, og under fana Avansert endre på Bildevarighet.

Alternativt kan ein bruke program som JPGVideo. Dette lar ein på ein (so vidt eg hugser) enkel måte lage ei AVI-fil av ei serie JPG-bilete.

Om ein vil ha litt fleire mogelegheiter for komprimering er Virtualdub eit fint alternativ. Når ein skal opne bileta, velg det fyrste i sekvensen og sjekk at Automaticall load linked segments er haka av. Komprimering vel ein under Video --> Compression. Om ein vil resize kan ein gjere det ved å leggje til filteret som heiter resize: Video --> Filters --> Add. Framerate (talet på biletet per sekund) vel ein under Video --> Framerate. For å lagre AVI-fila, gå til File --> Save AVI.

Har ein Quick Time Pro ser det ut som om dette ogso kan brukast. Vel Fil --> Åpne bildesekvens, og lagre med Fil --> Eksport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...