honis Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hvor stor skjerm må man ha for å få plass til to komplette internett vinduer uten og scrolle sideveis. vil og gjerne ha plass til favoritt kolonnen... går dette på en 27" f.eks? noen erfaringer? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 dette kommer ann på oppløsning, ikke skjermstørrelse, men du må jo ha en hviss størrese på skjermen før det ser bra ut også da, her blir det veldig individuelt, men med ca 50 -70cm mellom deg og skjermen tror jeg det burde holde med en 24", det og Widescreen hadde nok definitivt gjort seg Lenke til kommentar
honis Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 skjønner.... men får jeg plass til favorittene til venstre uten scrolle meg i hjel sideveis på en 24" tror du? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 kommer helt ann på hvor stor du trenger å ha skriften Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er umulig å gi deg ett svar på det. Websider er ikke like og vil variere. Dermed er det opp til deg hvor bred du vil ha browser vinduet. Som betyr at det du mener er stort nok er for lite for andre og vice versa. Men det høres jo ut som om du vil ha så høy oppløsning som mulig. Så da kommer det ann på budsjette ditt av skjermer som støtter 1920x1200 oppløsning. Du har 30 tommere som har høyere enn det også, men hvis du hadde hatt så god råd hadde du nok aldri bedt om råd her og bare kjøpt det største du fant. AKIRA Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvis jeg skal gå ut i fra at HW.no er ca like brei som standarden må du ha mer enn 1920 pixler i bredden. tror nok det eneste alternativet hvis du ikke taler sidescrolling må du nok gå for en skjærm med 2560 x 1600 oppløsning. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sjekk spoiler så kan du vurdere sjølv. Det er 24" og da 1920 x 1200 oppløysing. 27" har vel også 1920x1200 så du må vel opp på 30" for å få noke som er større.... ikkje heilt sikker på det, men trur i allefall det. Ofte er det bedre med fleire skjermer enn 1 kjempestor! jah hw.no og itavsien. vg.no og db.no digi.no og dinside.no Om eg skal teste fleire sider får du gi eit pip. Lenke til kommentar
honis Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 takker for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå