Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kan jeg lakkere bilen, og hvor mye vil det koste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det alltid slik at en går ut i fra at DYRT=BRA og BILLIG=DRITT!? Det er dessverre ikke slik at man alltid får det man betaler for. Skulle lakere støttfangeren på min bil, dog i Bergen, Audi/VW skadesenter ville ha 6000, (de sa at det er mye arbeid med å demontere bakre støttfangeren). Fant et annet verksted som gjorde alt med demontering av støttfangeren for 3000. KJEMPE FORNØYD.

Staljin

Hvorfor er det alltid slik at en går ut i fra at DYRT=BRA og BILLIG=DRITT!? Det er dessverre ikke slik at man alltid får det man betaler for. Skulle lakere støttfangeren på min bil, dog i Bergen, Audi/VW skadesenter ville ha 6000, (de sa at det er mye arbeid med å demontere bakre støttfangeren). Fant et annet verksted som gjorde alt med demontering av støttfangeren for 3000. KJEMPE FORNØYD.

Staljin

Fordi det er sant. Et annet lakkverksted skulle ha 9000kr for samme jobb som jeg betalte 15000kr for. Men jeg valgte det dyreste fordi jeg har sett resultatet av lakkeringen deres. De gjorde jobben på 3dager. Prikkfri finnish.

Ei vennine skulle lakkere panseret sitt i solid rødt. Hun valgte det billige verkstedet. De brukte 2 uker og 3 forsøk på å få det skikkelig.

Endret av Rs125
  • 2 uker senere...

Staljin

Fordi det er sant. Et annet lakkverksted skulle ha 9000kr for samme jobb som jeg betalte 15000kr for. Men jeg valgte det dyreste fordi jeg har sett resultatet av lakkeringen deres. De gjorde jobben på 3dager. Prikkfri finnish.

Ei vennine skulle lakkere panseret sitt i solid rødt. Hun valgte det billige verkstedet. De brukte 2 uker og 3 forsøk på å få det skikkelig.

Jeg sa jo at det ikke alltid er sant. Lakerte støtfangeren på min bil Audi 2003 mod i billigste verkstedet og er kjempefornøyd, umulig å merke at den er lakert en gang. Spørs sikkert hvor du bor og.

Staljin

Men er man villig til å ta sjansen på det? Jeg ville ikke valgt det billigste alternativet, uten å først ha sett hva de har fått til tidligere.

Be my guest. Fritt land, fritt valg å bruke pengene på det en måtte mene er riktig. Bare så du vet er det sikkert mange som holder prisene kunstig høyt akkurat pga. slik holdning.

Staljin

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...