FEAR2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Skjermen ble sort under spill?!! Når jeg slår på PC-en, høres normalt ut, men ingen bilde på skjermen. Strømforsyning, Minne , Harddiskene, Skjermkort, Viftene, CPU test ok. Hva kan hendt med pc-en? Hovedkortet ? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde akkurat samme feil på min gamle maskin. Spilte Oblivion, spillet frøys og når jeg skulle starte opp igjen var det svart skjerm. Masse feilsøking, byttet hovedkort og alt ok Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Så synd. Hva med garanti? Dekkes det på garanti? Hovedkortet er bare 7 mnd. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde jeg vært forhandler hadde jeg byttet hovedkortet mot et annet et umiddelbart Skulle ikke vært noe problem å få det ordnet, send inn hovedkortet med vedlagt kvittering \ referering til salgsbilag og legg ved en feilbeskrivelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå